    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: AZ <a...@g...com>
    Subject: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    <539a1c32$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 12 Jun 2014 21:44:28 GMT

    On 2014-06-12, depros <d...@g...com> wrote:
> [...]
    szawy-fingowal-kradzieze-aut-prokuratura-sprawdza-cz
    tery-umorzone-sprawy,438830.html

    > To jest agent, nie ma co się podniecać. Nic mu nie będzie.

    Taaa, wez sie troche wiecej zorientuj to nie bedziesz takich glupot gadal.
    Co nie zmienia faktu, ze cala sytuacja jest swietna zaslona dymna...

    Jakis gosc sobie pojezdzil po miescie lamiac przepisy (tak jak robia to
    dziesiatki codzien) a sraczka na caly kraj, wypowiada sie szef MSWiA,
    prokurator generalny a nawet sam premier...

    --
    Artur
    ZZR 1200