    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Date: Sun, 14 Oct 2012 18:04:47 +0200
    <k5bram$3l8$1@dont-email.me> <k5bu2b$bs6$1@node1.news.atman.pl>
    <k5c0vt$5vm$1@dont-email.me> <k5c1n7$nbd$1@node2.news.atman.pl>
    <k5c3lr$njl$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k5eln8$38m$1@node1.news.atman.pl> <k5em90$jdt$1@dont-email.me>
    <k5emi9$47i$1@node1.news.atman.pl> <k5en9o$qbu$1@dont-email.me>

    On 2012-10-14 17:55, Pszemol wrote:

    > Tak jest - piszę o czymś z czego nie korzystałem.
    > Używam swojej wyobraźni do Twojego opisu slidera zewnętrznego.

    > I w czym tkwi magia?
    > Slider chodzi sztywno z oporami, czy ma zaokrąglone narożniki?

    Jest zrownany z powierzchnia obudowy, zreszta mozesz to sobie wygooglac.

    > Bo to takie samo rozwiązanie jak Slide to unlock w iPhone.
    > Nie będzie tu przypadkowego odblokowania bo właśnie
    > wymagane są dwa konkretne ruchy w konkretnym odstępie czasu
    > od siebie, co ogranicza prawdopodobieństwo przypadkowego
    > uruchomienia takiej sekwencji.
    >
    > W czym to jest jednak według Ciebie wygodniejsze od tego
    > rozwiązania w iPhone?
    >
    > Albo w jaki sposób "Jednym ruchem calkowicie odblokowuje
    > sie telefon" skoro piszesz o dwu guzikach, jednym fizycznym
    > a drugim wirtualnym?
    >
    > I jak to wpływa lepiej na trzymanie pewnym uchwytem
> [...]

    Pisalem o DWOCH roznych sposobach odblokowania N8.
    Slider do odblokowywania lezy bezposrednio pod kciukiem, nie musiasz
    palca odrywac od obudowy, zeby miziac po ekranie. Odlbokowujac wogole
    nie musisz patrzec na ekran. Pewnie jednak zaraz dowiem sie, ze jest to
    zle rozwiazanie a iPhone ma i tak lepsze ;]]]