  • Data: 2011-09-05 15:34:48
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu więc ta ostrożność przejawia się w podejściu do "klasycznej" nauki
    > i koncernów pharma a nie do genialnych, niepotwierdzonych rewelacji
    > jakiś nieznanych szerzej "naukowców".

    Jeżeli za nieznanych uznajesz klasyków fizyki, których równania znane są
    przynajmniej od pół wieku to gratuluję wiedzy.
    Dla przypomnienia tak na ludowo aby fala mogła oddziaływać z ośrodkiem
    jej długość musi być porównywalna z obiektem z którym ma oddziaływać
    inaczej nie zauważa go przechodząc bez oddziaływania. Przykładowo
    komórki i wi-fi to długość fali rzędu 12-20 cm. Porównaj to z rozmiarem
    komórki i odpowiedz sobie na ile realne może być oddziaływanie. Dopiero
    od światła widzialnego i bliskiej podczerwieni natura wynalazła właściwe
    substancje dzięki czemu możemy widzieć. Ultrafiolet natomiast może
    oddziaływać już z normalnymi komórkami i uszkadzać je. Stąd rak u
    opalających się.

    JanuszR