  • Data: 2011-09-04 22:38:26
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W Rosji
    > , Ukrainie , Bia?orusi zajmuj? sie tym lekarze medycyny.

    Część lekarzy gotowa jest dla pieniędzy skurwić się w najohydniejszy
    sposób, pochodzę z rodziny lekarzy, moi chrześni, wujowie, ciotki i ich
    dzieci i znajomi rodziców to w większości lekarze, większość z nich to
    zwykli ludzie, kilku to wybitni specjaliści ale kilku to kurwy
    najgorszego sortu którzy dla mamony zrobią wszystko a najmniej ich
    interesuje zdrowie pacjenta, ważne tylko żeby często przychodzili na wizyty.