    From: "Rasta" <i...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Date: Sat, 17 May 2014 01:48:44 +0200

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    news:a077098f-82a7-49bf-aa17-cf49d35df881@googlegrou
    ps.com...
    Wybaczcie za to odkopywanie Tutenchamona :>

    Mam pytanie, czy pojawiły się jakieś nowe techniczne
    szczegóły na temat działania aparatów do
    biorezonansu? Pytam, bo akurat miałem niedawno
    spore problemy z alergią u syna (w zasadzie to nie
    wiadomo czy z alergią, lekarze diagnozowali początki
    astmy). Pielgrzymki po lekarzach, szukanie tych
    polecanych itp. itd., zwyczajowa droga jaką wielu
    ludzi przechodziło. Efekt taki, że przybyło nam w domu
    nieco sprzętu (aparat do inhalacji, plastikowa rura
    do wziewek, jakieś inne cusie) oraz zestaw leków,
    włącznie z jakimiś mocnymi w razie nagłych ataków.
    Nie za wiele to pomagało, dość często mały miał
    ataki kaszlu, głównie w nocy, ale w dzień też się
    nagminnie zdarzało. Piguły, wziewki, inhalacje
    stosowane według poleceń lekarza. W końcu trafiliśmy
    na biorezonans, mimo mojego silnego oporu w tej materii
    (poczytałem to co było tutaj opisywane od technicznej
    strony + dyskusje na elektrodzie), ale dla świętego
    spokoju zgodziłem się. Efekt jest niesamowity,
    po trzech wizytach młody przestał zupełnie kaszleć,
    sporadycznie zdarza mu się raz na kilka dni jakaś
    mała akcja. Leki odstawione zupełnie.

    Przyglądałem się całej operacji, na ustrojstwie
    jest rząd diodek i zakres od 10Hz do 150kHz,
    podczas odczulania (czy tam leczenia, jak zwał
    tak zwał) listwa diodowa świeci sobie albo
    cyklicznie z lewa na prawo i nazad, albo stoi
    na jakimś konkretnym zakresie. Miernika nie miałem
    ze sobą, ale kusi mnie zabrać ze sobą przenośny
    oscyloskop, o ile będziemy tam jeszcze zaglądać.
    Ktoś ma pomysł, jak toto można jeszcze pomierzyć? :>

    L.

    Warto zastanowić się co twoje dziecko je i czym oddycha.

    https://www.google.co.uk/#q=Food+Matters+-+Jedzenie+
    ma+znaczenie

    Jeśli w budynku bez klimatyzacji wstawiono nowe szczelne okna to może byc z
    tym problem.

    No i najważniejsz, nie rozmawiaj przy dziecku o jego chorobach, bo ono jako
    posłuszne dziecko a właściwie jego podświadomośc będzie to

    wszystko materializować psychosomatycznie. Raczej wmawiaj mu, że jest zdrowe
    i nic mu nie jest.

    Rasta