  • Data: 2011-09-01 14:13:28
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: bartekltg <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 13:22, Mirek pisze:

    > Ale za to jest wiedza scientologiczna ;)
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Bioresonance_therapy
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Biorezonans

    Tajest! Wiedzę o scientologii i E-metrze czerpie stąd:)

    http://www.southparkstudios.com/full-episodes/s09e12
    -trapped-in-the-closet

    Urządzenie pokazywane przez Marka tez mi się z tym skojarzyło,
    ale jest to chyba (przynajmniej obecnie) 'metoda' nie tylko
    scjentologów. Widziałem kiedyś cudowne urządzenie całkowicie
    polskiej konstrukcji i bez religijnej otoczki.

    Dobra, EOT, bo nie będzie o czym na pl.misc.paranauki rozmawiać:)

    pozdrawiam
    bartekltg