    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Moze jakies zdjecia?
    Date: Tue, 5 Jul 2011 11:41:07 +0200

    On 2011-07-05 07:47:28 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > naturalnie.
    >
    > Nie wiem dokladnie, jakie jest zalozenie tych 2-metrowych makiet,
    > stawianych przed lodziarniami i innymi jadlodajniami,

    A no chyba że to 2 metry ma, czego zupełnie po zdjęciach nie widać.
    Patrząc na fotki pomyślałem, że to zwykłe mock-upy do sesji.

    > ne.
    >
    > Wiesz... Nie chcialbym zyc w swiecie, w ktorym negowane jest wszystko
    > inne, tylko dlatego, ze jest wlasnie inne...

    Hę?

    > Co w tym widzisz az tak niewygodnego, zeby o tym deliberowac i
    > wspominac o rzekomej irytacji? W ten sposob prezentuje zdjecia od lat.
    > Kazdego miesiaca mam od 6 do 13 tysiecy odwiedzin

    Masz też zdjęcia pokazane pojedyńczo. No i skąd wiesz ile osób te
    panoramy przewinęło do końca?

    > -- i jestes pierwsza i jedyna osoba, ktorej to przeszkadza az na tyle,
    > zeby sie o tym rozpisywac. Nie zastanawia Ciebie
    > to? ;)

    Nie. Już nie. Podobnie jak to ile osób używa niewygodnego i
    siermiężnego Windowsa ;-)

    > , który w
    >
    > I to te analogowe rece uniemozliwiaja Ci nacisniecie prawego kursora na
    > klawiaturze? Ehhh...

    Mogę też wcisnąć shifta. Ale po co? Dobrze zrobiona strona (czy
    ogólniej - interface) powinna być przystosowana do tego, jak ludzie
    zwykle danego ustrojstwa używają. Naginanie przyzwyczajeń musi być
    poparte jakąś wyjątkową korzyścią - niechby i artystyczną. A sorry
    Stig, mimo iż zdjęcia są dość poprawne, walorami estetycznymi z butów
    nie wyrywają. Tak więc taki układ wygląda na udziwnienie dla samego
    udziwnienia. Mnie to drażni i najczęściej po prostu zamykam bez
    wnikania - bo nie jesteś jedynym, który prezentuje swoje zdjęcia w ten
    niewygodny sposób.

    de Fresz