  • Data: 2012-01-18 09:07:15
    Temat: Re: Move Kinnect na PC?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-01-18, o godz. 06:42:30
    BAREK <b...@p...pl> napisał(a):

    > I są gry i inne aplikacje z tego korzystające?

    Jako ciekawostka: widziałem na jakimś pokazie k?órejś dużej bazy danych
    (Oracle? Postgres/EnterpriseDB?) wykorzystanie Kinect-a w medycynie.
    Konkretnie na sali operacyjnej. W połączeniu z bazą danych medycznych
    pozwalał operującemu na dostęp do informacji o pacjencie: badaniach,
    podanych lekach etc. Dzięki sterowaniu gestami możliwe było zachowanie
    sterylności na sali operacyjnej - operujący i asysta nie musieli
    dotykać żadnych sterowników systemu typu klawiatura czy mysz/trackball.