  • Data: 2012-01-18 22:25:17
    Temat: Re: Move Kinnect na PC?
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PC napisał:

    > Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
    > wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
    > doświetleniu wbudowanym promiennikiem.

    No a Move identyfikuje po kolorze fajeczki :) Wiec tutaj wcale nie
    potrzeba swiatla. Do niczego :)

    Wiec ja sie z Toba zgadzam, ale nie absolutnie.

    > Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie
    > uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków
    > zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie
    > znają tylko z telewizji.

    Oj no nie wiem, czy to przewaga i czy to idealne ;) Spoca sie, zaziebia,
    zadyszke zlapia - wiesz jak to jest z tymi co sie nie ruszaja. ;)

    Sam sie troche ruszam, ale takie MoveFitness przez dluzszy czas to bylo
    juz wyzwanie :)