  • 1. Data: 2010-10-06 16:50:25
    Temat: Motorola Milestone - kilka pytań
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Przeczytwaszy sporo opinii i testów pomyślałem aby może zainteresować
    się tym telefonem.
    Mam jeszcze w związku z tym kilka pytań na które nie znalazłem (może źle
    szukałem) odpowiedzi.

    1. Jaka jest trwałość obudowy, ekranu oraz mechanizmu slidera? W necie
    rozwodzą się nad jej wysoką jakością itp itd, ale mnie też interesuje
    jak telefon wygląda po pewnym czasie używania? Czy slider nie zaczyna
    "latać", "ocierać". Jak wygląda to antypoślizgowe pokrycie?

    2. Czy telefon ma wbudowaną funkcję odblokowania hasłem? Chodzi mi o
    możliwość zablokowania dostępu do telefonu z wyjątkiem odbierania
    rozmów. Pewnie można znaleźć odpowiedni soft ale mi chodzi czy da się
    tak zabezpieczyć telefon wykorzystując fabryczne możliwości.

    3. Jak by wyglądała przesiadka z nokii e51? Mam sporo kontaktów i smsów
    więc nie chciałbym tego żmudnie przepisywać, konwertować itp. Wiem, że
    nowa zabawka to i przyjemnie się pobwaić ale przeklepywanie kontaktów
    lub konwertowanie ich w jakimś programie jest upierdliwe.

    --
    M.

  • 2. Data: 2010-10-06 19:31:43
    Temat: Re: Motorola Milestone - kilka pytań
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 18:50, Shreek pisze:
> [...]
    > jak telefon wygląda po pewnym czasie używania? Czy slider nie zaczyna
    > "latać", "ocierać". Jak wygląda to antypoślizgowe pokrycie?

    widzialem w necie ze sie wyciera obudowa w miejscu stycznosci
    slajdera, ja po 4 miesiacach nic takiego nie zauwazylem.
    Wyglada jak w dniu kupna (nosze w kieszeni staram sie nie wrzucac
    do tej samej monet i kluczy;) )

> [...]
    > rozmów. Pewnie można znaleźć odpowiedni soft ale mi chodzi czy da się
    > tak zabezpieczyć telefon wykorzystując fabryczne możliwości.

    nie ma

> [...]
    > nowa zabawka to i przyjemnie się pobwaić ale przeklepywanie kontaktów
    > lub konwertowanie ich w jakimś programie jest upierdliwe.

    jest wiele mozliwosci jak masz proste kontakty typu nazwa tel
    to najszybciej przegrac je na karte sim i potem importowac z sima.
    Jak cos wiecej to przez synchronizacje z outlookiem.
    albo dla prawdziwych hardcorow generujesz csv'a z nokia siut
    i importujesz do google'a mejla (chyba ani jedno pole sie nie zgadza)

  • 3. Data: 2010-10-06 20:14:31
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    peter napisał(a):

    > nie ma

    Na jakiejś stronce widziałem, że jest możliwość zabezpieczenia "wzorem"
    - coś się chyba kreśli przed uruchomieniem.
    Wiesz coś na ten temat?

> [...]
    > albo dla prawdziwych hardcorow generujesz csv'a z nokia siut
    > i importujesz do google'a mejla (chyba ani jedno pole sie nie zgadza)

    No właśnie chyba tylko outlock pozostaje.
    A co z przenoszeniem smsów?
    Podejżewam, że nie da się tak aby pozostał nadawca itp.

    --
    M.

  • 4. Data: 2010-10-06 20:16:44
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 21:31, peter pisze:

> [...]
    > albo dla prawdziwych hardcorow generujesz csv'a z nokia siut
    > i importujesz do google'a mejla (chyba ani jedno pole sie nie zgadza)

    na stornie motorli jest jakis faq i chyba odpowiedz jak to najlatwiej
    zrobic, z tego co pamietam sa pewne inteligentne niedopowiedzenia;)

  • 5. Data: 2010-10-06 20:22:57
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 22:14, Shreek pisze:

    > Na jakiejś stronce widziałem, że jest możliwość zabezpieczenia "wzorem"
    > - coś się chyba kreśli przed uruchomieniem.
    > Wiesz coś na ten temat?

    ee widziales chyba odblokowanie ekranu.
    Chociaz moze da sie zainstalowac cos do blokowania calego telefonu.
    Standardowo jest tylko pasek ktory musisz przewinac zeby miec dostep do
    ekranu.

    > No właśnie chyba tylko outlock pozostaje.
    > A co z przenoszeniem smsów?
    > Podejżewam, że nie da się tak aby pozostał nadawca itp.

    wszystko sie da
    np tu http://blog.ginkel.com/2009/12/transferring-sms-from
    -nokia-to-android/

  • 6. Data: 2010-10-06 21:21:14
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    peter wrote:
> [...]
    > slajdera, ja po 4 miesiacach nic takiego nie zauwazylem.
    > Wyglada jak w dniu kupna (nosze w kieszeni staram sie nie wrzucac

    Potwierdzam, zero problemów z jakością i trwałością.

    > nie ma

    Hasłem albo wzorem rysowanym palcem. Kod nie jest wymagany do odebrania
    połączenia. Funkcja wbudowana.

    Jakub

  • 7. Data: 2010-10-07 05:36:39
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 23:21, Jakub Danecki pisze:

    > Potwierdzam, zero problemów z jakością i trwałością.

    > Hasłem albo wzorem rysowanym palcem. Kod nie jest wymagany do odebrania
    > połączenia. Funkcja wbudowana.

    a gdzie to sie ustawia?

  • 8. Data: 2010-10-07 08:38:17
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 06 Oct 2010 22:22:57 +0200,
    peter <p...@p...com> screamed:

    > wszystko sie da
    > np tu http://blog.ginkel.com/2009/12/transferring-sms-from
    -nokia-to-android/

    Jeśli chce przenieść z E51 właśnie to tak nie przeniesie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 10:37:49 user up 12583 days, 22:32, 1 user, load average: 0.75, 0.81, 0.97 ]

    Asking if computers can think is like asking if submarines can swim.

  • 9. Data: 2010-10-07 09:44:54
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    peter wrote:
    > a gdzie to sie ustawia?

    We wszystkich Androidach bez mała tak samo:
    Settings->Location$Security->Phone Lock Settings

    Jakub

  • 10. Data: 2010-10-07 20:07:52
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    peter zapodal(a):

    > na stornie motorli jest jakis faq i chyba odpowiedz jak to najlatwiej
    > zrobic, z tego co pamietam sa pewne inteligentne niedopowiedzenia;)

    najłatwiej chyba z nokia suite zrobić export do csv, potem import do google
    contacts - przy czym trzeba tego csv trochę pozmieniać (stąd najpierw parę
    kontaktów dodać do google contacts i zrobić export).

    --
    pozdrawiam, Zbylut