  • 1. Data: 2010-10-06 06:36:52
    Temat: Z cyklu Jaki telefon?
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jeśli ktoś ma cierpliwość, to proszę o radę.
    Szukam używanego telefonu z siecią UMTS, latarką, WIFI, GPS.
    Za około 200zł :)

    Jest coś o zbliżonych parametrach?

  • 2. Data: 2010-10-07 14:05:26
    Temat: Re: Z cyklu Jaki telefon?
    Od: kaerzet <f...@i...pl>

    W jakiejs sieci chcesz konkretnie czy chcesz kupic nowy albo z drugiej reki?
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 3. Data: 2010-10-07 18:05:08
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-10-06 08:36, Orion pisze:
    > Witam!
    >
    > Jeśli ktoś ma cierpliwość, to proszę o radę.
    > Szukam używanego telefonu z siecią UMTS, latarką, WIFI, GPS.
    > Za około 200zł :)
    >
    > Jest coś o zbliżonych parametrach?

    ojojojojoj, za takie pieniądze i latarka i wifi i gps? Wątpliwe. Z
    latarką, ale bez wifi mozesz mieć wszystkomający Samsung Solid GT E2370.
    Z tym, że chociaż ma BT i sparuje się z jakimś modułem GPS, to wątpliwe
    czy uda się na nim odpalić aplikację do nawigacji.

  • 4. Data: 2010-10-07 20:20:57
    Od: "Marek" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > tym, że chociaż ma BT i sparuje się z jakimś modułem GPS, to wątpliwe czy
    > uda się na nim odpalić aplikację do nawigacji.

    No może trochę przesadziłem :)
    Na razie widzę SE C702. Ma wszystko prócz wifi. Znajdę coś lepszego?

  • 5. Data: 2010-10-07 20:22:00
    Od: "Marek" <o...@p...onet.pl>

    > W jakiejs sieci chcesz konkretnie czy chcesz kupic nowy albo z drugiej
    > reki?

    Chciałbym kupić używany, na allegro.
    Pewnie wszystkiego mieć nie będzie więc może bez wifi?

  • 6. Data: 2010-10-08 07:41:33
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-07 16:05, kaerzet pisze:

    > W jakiejs sieci chcesz konkretnie czy chcesz kupic nowy albo z drugiej reki?

    sztuka czytania trudna jest

  • 7. Data: 2010-10-09 19:47:50
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-10-07 22:20, Marek pisze:

    > No może trochę przesadziłem :)
    > Na razie widzę SE C702. Ma wszystko prócz wifi. Znajdę coś lepszego?

    Może SE P990i?
    miałem takie dwa i jedyne co mnie wkurwiało, to ta wystająca klawiatura,
    ale można ją zdjąć, tylko wtedy wyłącznie jedziesz dotykowo rysikiem
    plus klawiatura QWERTY. W sumie super telefon :)