  • 1. Data: 2010-10-06 20:03:12
    Temat: karta sim z modemu usb huawei
    Od: Jarek <j...@f...address.from.pl>

    Witam

    Jeśli było to przepraszam, czy karta SIM którą dają do modemów Huawei w
    Play co by mieć neta powinna działać w normalnym telefonie? - chodzi mi
    oczywiście o transfer danych a nie o rozmowy telefoniczne. Uwalił mi się
    modem na USB i co by nie kupować nowego postanowiłem tę kartę włożyć do
    omni 2 (Samsung GT-I8000) i tę omnie używać jako modemu, ale niestety
    omnia z taką kartą pokazuje brak zasięgu, włożyłem tę kartę do innego
    telefonu, ale dalej mam to samo - telefon kartę sim rozpoznaje, bo jest
    dostęp do kontaktów na karcie, omnia jest bez simloka, zresztą działa na
    niej normalny play na kartę. Na infolini twierdzą, że powinno działać,
    konsultant w markecie twierdzi że nie.

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2010-10-06 21:23:48
    Temat: Re: karta sim z modemu usb huawei
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Jarek wrote:
    > Jeśli było to przepraszam, czy karta SIM którą dają do modemów
    > Huawei w Play co by mieć neta powinna działać w normalnym telefonie?

    Tak.

    > Na infolini twierdzą, że powinno działać, konsultant w
    > markecie twierdzi że nie.

    Konsultant w markecie (cokolwiek to jest) p... bzdury. Jest tylko jedno
    wymagania, aby telefon z SIMem Play Online zalogował się do sieci:
    zasięg Play 3G (a więc także włączona obsługa 3G w telefonie).
    Niektóre starsze telefony nie lubiły się kiedyś z SIMami Play, ale
    to już chyba dawno i nie prawda.
    Połączenie z netem wymaga oczywiście odpowiedniej konfiguracji.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-10-07 06:28:15
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 6 10 2010 22:03, Jarek pisze:

    > Jeśli było to przepraszam, czy karta SIM którą dają do modemów Huawei w
    > Play co by mieć neta powinna działać w normalnym telefonie?

    Powinna i działa. Przetestowane praktycznie z 5800.

> [...]
    > omni 2 (Samsung GT-I8000) i tę omnie używać jako modemu, ale niestety
    > omnia z taką kartą pokazuje brak zasięgu

    Nie masz ustawionego "tylko GSM"? PO działa tylko w 3G. A może jakiś
    chwilowy problem z 3G Playa.

    --
    ALEX Templar

  • 4. Data: 2010-10-08 18:32:04
    Od: Jarek <j...@f...address.from.pl>

    W dniu 2010-10-07 08:28, ALEX pisze:

    > Powinna i działa. Przetestowane praktycznie z 5800.
    >
    > - chodzi mi
    >
    > Nie masz ustawionego "tylko GSM"? PO działa tylko w 3G. A może jakiś
    > chwilowy problem z 3G Playa.

    Dzięki za info, akurat tam gdzie sprawdzałem było tylko Edge dostępne -
    stąd pewnie brak zasięgu, z drugiej strony trochę to dziwne, że działa
    wyłącznie w sieci 3G, a zwykłe pakiety internetowe w play na kartę z
    Edgem, gprs-em działają bez problemu.

    pozdrawiam
    Jarek