  • 1. Data: 2010-04-18 13:27:05
    Temat: Motorola Milestone (Android) - import kontaktow z Nokii 6288
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam,

    W jaki sposob moge przeniesc kontakty z Nokii 6288 do nowej Motoroli
    Milestone? Wszystko co znajduje w necie opiera sie na synchronizacji
    Nokii z Outlookiem i pozniej z Outlooka do Motoroli, tyle ze Outlooka
    nie mam:(

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-04-18 15:37:27
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Milestone? Wszystko co znajduje w necie opiera sie na synchronizacji
    > Nokii z Outlookiem i pozniej z Outlooka do Motoroli, tyle ze Outlooka

    Użyj synchronizacji z Google Contacts poprzez Google Sync.

    Z telefonu wejdź na m.google.com/sync

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 3. Data: 2010-04-18 15:48:06
    Od: peter <p...@p...com>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Milestone? Wszystko co znajduje w necie opiera sie na synchronizacji
    > Nokii z Outlookiem i pozniej z Outlooka do Motoroli, tyle ze Outlooka

    Mozesz tez do outlook expressa, to chyba masz
    Generalnie docelowo chodzi o to zeby sie pojawily
    w gmailu wiec:
    1. zaloz sobie konto na gmailu
    2a z nokii wygeneruj csv'a
    i sprobuj od razu zaimportowac (2% szans ze sie pola pokryja;) )
    2b synchronizatorem nokii przekopiuj kontakty do outlook expressa
    3 z outlooekspressa wygeneruj csv'la
    4a zaimportuj w gmailu w kontaktach plik z punktu 3
    4b motorola udostepnia przez wifi albo usb taki swoj motoportal
    dostepny w przegladarce
    i tam tez jest import kontaktow wg wzoru ponizej
    (oczywiscie tez plik csv)

    "First Name","Company","Job Title","Business Street","Home
    Street","Other Street","Business Fax","Business Phone","Business
    Phone2","Home Fax","Home Phone","Home Phone2","Mobile Phone","Other
    Phone","Pager","E-mail Address","E-mail 2 Address","E-mail 3
    Address","Notes"

    a na koniec bonus;)
    jak chcesz uruchomic tela w trybie serwisowym to
    wlacz go przytrzymujac przycisk od aparatu;)

  • 4. Data: 2010-04-18 16:22:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > z Outlookiem i pozniej z Outlooka do Motoroli, tyle ze Outlooka nie mam:(

    nokia -> sim, sim-> motorola

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 5. Data: 2010-04-18 17:26:16
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisa? w wiadomo?ci

    > nokia -> sim, sim-> motorola

    A co z kontaktami z 3 telefonami, 2 emailami i jeszcze adresem? Zostaną
    rozbite na 6 oddzielnych kontaktów przecież. Kto potem będzie je scalał?

  • 6. Data: 2010-04-18 18:17:42
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    uzyj mobical.net
    albo zyb.com

    najlepsze wg mnie

  • 7. Data: 2010-04-18 19:07:16
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    m@rcin pisze:
    > uzyj mobical.net
    > albo zyb.com
    >
    > najlepsze wg mnie

    Po co się bawić. Skoro ma Milestone to znaczy, że ma konto w google i i
    tak będzie z nim synchronizował kontakty jak już się znajdą na Motoroli.
    Po co następne strony i konta?

  • 8. Data: 2010-04-18 20:40:04
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    wspolna-flaszka.pl napisal(a):

    > nokia -> sim, sim-> motorola

    o tak, zwłaszcza pola typu 'adres' :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2010-04-19 05:30:05
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Marcin rzecze:

> [...]
    > Milestone? Wszystko co znajduje w necie opiera sie na synchronizacji
    > Nokii z Outlookiem i pozniej z Outlooka do Motoroli, tyle ze Outlooka

    Nie możesz wysłać via Bluetooth? Albo wprost na drugi telefon,
    albo poprzez komputer.

    --
    Dominik (& kąpany)