    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
    Date: Mon, 03 Oct 2011 11:15:42 +0200

    W dniu 2011-10-03 10:50, Andrzej pisze:

    > A jakby były kolejne szkolenia, to może fajnie byłoby tu na przykład
    > ogłoszenie wrzucić.

    Nie mam na to wpływu, ale napiszę zapytanie do Krzyśka (w wątku, który
    podałem - czytanie nie wymaga rejestracji...). Nie chciałbym jednak, aby
    wątek wszedł w typowy (niestety) preclowy kierunek, czyli gadek bez
    sensu i nie na temat, to moja osobista prośba...

    Dla pełnej jasności ja nie jestem organizatorem, staram się jedynie
    nagłośnić temat, bo uważam, że ekipa robi kapitalną robotę!!
    TymBardziej cieszy mnie fakt, że tak dużo jest tam znajomych a wszystko
    ruszyło właśnie wśród Trampkarzy, choć oczywiście pochwały należą się
    każdemu kto w projekcie uczestniczy!!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175