  • Data: 2011-10-03 14:44:01
    Temat: Re: Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-03 15:11, Andrzej pisze:

    > ja nie proszę o dyskusję, tylko o informacje

    Oczywiście nie bierz do Siebie mojej dygresji, bo choć mogłeś tak
    odczytać, to była/jest skierowana do ogółu, żeby z pozytywnego tematu
    "nie wyszło jak zwykle"...

    > też się cieszę i fajnie było w ostatnią środę popatrzeć na cieszącą się
    > Czarną (wraz z Krzyśkiem, ale on był zdecydowanie mniej ekspresyjny),
    > dlatego proszę o infor na precla, bo pewnie chętnych na takie szkolenie
    > będzie więcej niż na trampkowe forum

    hehehe... jest dokładnie tak jak mówisz, bo nasza Czarna ma zazwyczaj
    uśmiechniętą twarz a Krzyś często wygląda na spiętego,
    choć jest bardzo pozytywnym człowiekiem czego najlepszym przykładem jest
    ta akcja... ;)

    Jeśli tylko dadzą mi znać, żeby było co puszczać dalej, to pozwolę sobie
    wrzucić na precla...
    Swoją drogą, jeśli znasz Krzyśka, to radzę uderzyć już teraz, bo wiem,
    że coś kombinują pod kątem kolejnych szkoleń medycznych, organizowanych
    właśnie w Wawie...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175