  • Data: 2011-10-03 13:11:52
    Temat: Re: Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j6bug1$r2n$1@news.icm.edu.pl...

    > Nie mam na to wpływu, ale napiszę zapytanie do Krzyśka (w wątku, który
    > podałem - czytanie nie wymaga rejestracji...). Nie chciałbym jednak, aby wątek
    > wszedł w typowy (niestety) preclowy kierunek, czyli gadek bez sensu i nie na
    > temat, to moja osobista prośba...

    ja nie proszę o dyskusję, tylko o informacje

    > Dla pełnej jasności ja nie jestem organizatorem, staram się jedynie nagłośnić
    > temat, bo uważam, że ekipa robi kapitalną robotę!!
    > TymBardziej cieszy mnie fakt, że tak dużo jest tam znajomych a wszystko
    > ruszyło właśnie wśród Trampkarzy, choć oczywiście pochwały należą się każdemu
    > kto w projekcie uczestniczy!!

    też się cieszę i fajnie było w ostatnią środę popatrzeć na cieszącą się Czarną
    (wraz z Krzyśkiem, ale on był zdecydowanie mniej ekspresyjny), dlatego proszę o
    infor na precla, bo pewnie chętnych na takie szkolenie będzie więcej niż na
    trampkowe forum

    --
    Pozdrv!
    Andrzej