    From: "Mat S" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motomotion (komis w Warszawie) banda oszustów
    Date: Fri, 23 Jan 2009 15:29:56 +0100

    news:da6c9217-fb24-44ac-8be2-e93825535abd@l33g2000pr
    i.googlegroups.com...

    Patrzę na
    fakturę zakupu i tam widzę informację, że Motomotion nie ponosi
    odpowiedzialności za jakość sprzedanego towaru.
    Moja wina - idę zatem do serwisu.

    Ja wiem, że samemu będąc w tej sytuacji pewnie bym nie kozakował, ale
    chciałbym powiedzieć, że nabierając takiego przekonania sam ściągasz
    gaciochy i się nachylasz.
    Wymiana twojej kasy za ich złoma to zawarcie umowy cywilno-prawnej, które
    jest objęte przepisami zawartymi w polskim prawie. W ustawie jakiejś
    określonej. Numerków nie podam, bo nie znam. Prawnikiem nie jestem, ale
    zapis o braku odpowiedzialności za sprzedawany towar jest tak absurdalny, że
    chyba bym ich śmiechem zabił jakby mi coś takiego podsunęli do podpisu.
    Zapisy niezgodne z ustawą są nieważne. Po prostu. Nie można w Polsce zawrzeć
    umowy zawierającej zapisy łamiące prawo i żądać jej dotrzymywania.
    Teraz, 6 kafli po zawodach, jest już późnawo. Podejrzewam, że mniej by
    kosztowała usługa prawnika, który wcisnąłby sprzedawcom tę fakturę do
    gardła, uprzednio wyrwawszy stamtąd twoją kasę.
    Ale doświadczenia tego typu też nie mam.

    HOWGH.

    MS