  • Data: 2009-01-23 20:45:08
    Temat: Re: Motomotion (komis w Warszawie) banda oszustów
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dzielak" <D...@g...com> napisał

    > Poprostu nie lubię kurestwa. Sam staram się być w miarę możliwości
    > fair, więc naiwnie oczekuję tego od innych.

    A pisales, ze jestes niemlody..
    Wziales zlego "eksperta" - nalezy mu obic morde.
    Nie wiem jakie to moto. Jesli jest tak jak piszesz to musi miec
    duuzy przebieg, albo ktos jezdzil glownie na tylnym kole.
    Jesli lagi byly krzywe, to musza byc tez inne slady dzwona.
    Nalezaloby dobrze obejrzec rame.
    Pozdr

    --
    Hinek