  • 1. Data: 2010-05-12 08:12:32
    Temat: Motocyklista zatrzymal pijanego kierowce
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    http://www.tvp.info/informacje/polska/potracil-piesz
    ych-na-pasach-ujal-go-motocyklista/1784960

    "Po

    kilkudziesięciominutowym pościgu szczecińskiemu motocykliście udało się
    zatrzymać kierowcę samochodu, który na pasach potrącił matkę z dwójką
    dzieci. Dzieci są w szpitalu, matka nie odniosła obrażeń."

    Krzepiące.

    de Fresz

  • 2. Data: 2010-05-12 08:28:59
    Temat: Re: Motocyklista zatrzymal pijanego kierowce
    Od: gloon <w...@s...pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    > zatrzymać kierowcę samochodu, który na pasach potrącił matkę z dwójką
    > dzieci. Dzieci są w szpitalu, matka nie odniosła obrażeń."

    co krzepiace ?
    ze wizerunek poszedl w pisdu ?
    tyle lat sie robi "be outlaw" a tu jeden sie wyrywa

  • 3. Data: 2010-05-12 08:36:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gloon pisze:
    ych-na-pasach-ujal-go-motocyklista/1784960

    > co krzepiace ?
    > ze wizerunek poszedl w pisdu ?
    > tyle lat sie robi "be outlaw" a tu jeden sie wyrywa

    nie wiem co tam napisali, ale może on chciał temu w czterołapie dojebać,
    bo ten sprzątnął mu zwierzyne z pasów. pamiętaj, media strasznie
    zakrzywiają rzeczywistość, pisałem przecież. pozwalam Ci na wysłanie
    sprostowania. ale z sygnaturą admina.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2010-05-12 08:43:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > nie wiem co tam napisali, ale może on chciał temu w czterołapie dojebać,
    > bo ten sprzątnął mu zwierzyne z pasów.

    Pojebalo Cie, dzieci to zwierzyna lowna ?

    Wez sie zastanow nad soba.

    Slow brakuje, normalnie.

    KJ
    PS. No chyba ze w lipcu, jak juz jest sezon.

  • 5. Data: 2010-05-12 08:50:15
    Od: n...@s...com

    On Wed, 12 May 2010 10:43:17 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Pojebalo Cie, dzieci to zwierzyna lowna ?

    A jaki maja wymiar ochronny ?

    >PS. No chyba ze w lipcu, jak juz jest sezon.

    To jak na sumy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-05-12 08:51:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Pojebalo Cie, dzieci to zwierzyna lowna ?

    nie napisali jak doświadczony był to motocyklista. w końcu kilkadziesiąt
    minut ścigał typa, to za doświadczony nie był, nie? trenował właśnie.

    > PS. No chyba ze w lipcu, jak juz jest sezon.

    krw, dzięki, bo wydawało mi się, że tarło się w maju kończy i w czerwcu
    już można.

  • 7. Data: 2010-05-12 09:41:19
    Od: gloon <w...@s...pl>

    Michał Gut pisze:
    > nie podłapałeś ironii

    chyba ty,
    wroc i przeczytaj

  • 8. Data: 2010-05-12 09:41:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie podłapałeś ironii

  • 9. Data: 2010-05-12 09:42:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Michał Gut pisze:
    > nie podłapałeś ironii

    hmm...

  • 10. Data: 2010-05-12 09:49:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > A jaki maja wymiar ochronny ?

    Myślę że tak z metr sześćdziesiąt.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj