    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motocyklista nie ?yje, a 20 osób jest rannych
    Date: Tue, 13 Mar 2012 17:43:46 +0100

    On 2012-03-13 14:49, masti wrote:

    > może wyjść dowolna wartość. Sposób pomiaru nie spełnia norm więc nie może
    > być użyty do ukarania ani nawet do odebrania DR

    IMHO może - przyjmujesz mandat, nie ma już dalej znaczenia jak dokonano
    pomiaru. Nie przyjmujesz - oceni to sąd, pewnie z udziałem biegłego. A
    biegły zapewne wystawi opinie, że kilkukrotne przekroczenie normy nie
    jest spowodowane błędem pomiaru. Problem byłby wiekszy jakby były
    widełki za przekroczenie co powiedzmy 2dB.

    Zresztą nikt się nie będzie prierdolił, tylko zabiorą dowód i po
    zawodach. Tylko mi nie mów, że jak ktoś bez zapasu jedzie na flaku, to
    nie moga mu zabrać dowodu, dopóki nie przyjedzie mobilna stacja
    diagnostyczna z certyfikowanym manometrem w celu stwierdzenie braku
    ciśnienia w oponie:P

    Shrek.