eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMotocykliści (i nie tylko) atakują › Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MichałG <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Date: Wed, 25 May 2011 12:44:10 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 74
    Message-ID: <irimhs$2dv$1@news.onet.pl>
    References: <k...@c...fuw.edu.pl> <iqhcnm$5u3$1@inews.gazeta.pl>
    <iqhduj$5gl$1@mx1.internetia.pl> <o...@b...softax.pl>
    <iqtdtg$m49$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <i...@b...softax.pl>
    <4...@p...com> <irdbg6$bb$1@news.onet.pl>
    <irdg24$odv$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <iribvd$llf$1@news.onet.pl>
    <iriect$a3e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    NNTP-Posting-Host: ebl69.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1306320252 2495 83.22.201.69 (25 May 2011 10:44:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 May 2011 10:44:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <iriect$a3e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110524-1, 2011-05-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2370832
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-25 10:25, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-05-25 09:43, MichałG pisze:
    >> W dniu 2011-05-23 13:22, Artur Maśląg pisze:
    > (...)
    >>> Wręcz przeciwnie - ja taki mechanizm bardzo dobrze rozumiem, tylko
    >>> pojawia się poważny problem z definicją "nieuzasadnienia".
    >>> To, że np. Ty jakieś ograniczenie uważasz za nieuzasadnione jeszcze
    >>> nie oznacza, że ono takim jest.
    >> Zjazd z A1 na A4 węzeł Sośnica- ograniczenie do 40 (to nie sa roboty
    >> drogowe!!!!!!!!!!)- czy ktos był trzeżwy jak zatwierdzał takie
    >> oznakowanie? Wystarczy postawić radar i nawet mierzyć nie trzeba a
    >> kasawac jak leci, bo wszyscy jada min 30 wiecej (chyba że hamuje 'na
    >> nos'..). Ktoś wydał na ten węzeł grubo> 100mln
    >
    > Nie wiem jaka jest geneza tego ograniczenia - może warto się zwrócić
    > do zarządcy drogi o wyjaśnienie?

    To slimak zjazdowy.

    Zapewne tym kłania sie filozofia znakowania 'wg najsłabszego uczestnika
    ruchu' - tu np. tir jadąc 80 moze tam nie wyrobić... ale spytam -
    prowadzi go kierowca z uprawnieniami? To nikt mu nie musi przypominać,
    ze jest mniej stabilny niz porsche....
    Niedawno (w styczniu)jechałem kretą alpejską drogą. Na wjeżdzie do
    miejscowości gdzie łaziły tłumy i słabo mieściły sie na wąskich
    chodnikach, było ograniczenie do.... zgadnij ile ;)
    a. 30
    b. 50
    c. 70
    d. 90
    zaznaczam, że kolumna zwolniła do 40-50.

    >
    >> Jak mam traktować organizację ruchu na nowej drodze
    >> *krajowej*(przebudowa za 22 mln), polegającą na celowym utrudnianiu
    >> ruchu? Nie spowalnianiu w niebezpiecznych miejscach - lecz utrudnianiu
    >> na całej długości. Podobno jest to zgodne z wytycznymi Dyr dróg...
    >
    > A której krajówce, gdzie i co masz na myśli pisząc o celowym
    > utrudnieniu ruchu? W wielu miejscach stosuje się "uspokajanie" ruchu.


    DK78

    Ruch jest tam zazwyczaj tak 'uspokojony', że prawie ustał... ;)

    > Z czasem ruch tranzytowy przejmą ekspresówki i autostrady -

    A już myslałem, że piszesz poważnie... ;)


    --
    Pozdrawiam
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: