  • 61. Data: 2009-10-07 22:21:59
    Temat: Re: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magic pisze:

    > Bez barierki - 100
    > Z barierką - 110
    >
    > Przynajmniej tak było jak ostatni raz zdawałem egzamin.

    Coś "po łebkach" go zdałeś ;)

    Barierka jest drugorzędna - ważne jest rozdzielenie kierunków ruchu.
    Owszem, może to być barierka, ale równie dobrze może być tzw. "pas zieleni".

  • 62. Data: 2009-10-08 08:50:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Coś "po łebkach" go zdałeś ;)
    >
    > Barierka jest drugorzędna - ważne jest rozdzielenie kierunków ruchu.
    > Owszem, może to być barierka, ale równie dobrze może być tzw. "pas zieleni".

    Dobra, doczytasz. Ja mam pamieć wzrokową i tak właśnie mnie się to
    zakodowało, a rozważania i tak czysto akademickie bo zazwyczaj mam >+51.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 63. Data: 2009-10-08 09:14:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości

    > Za to motocykliści są bardzo widowiskowi, i mimo że w statystykach
    > mają
    > marne wyniki, to łatwo ich przedstawić jako wroga największego. Bo
    > przecież każdy widział takiego wariata lecącego na gumie spod
    > świateł,
    > czy robiącego endo przed światłami.

    Was ist das "endo"?
    Serio pytam.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 64. Data: 2009-10-08 09:31:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-08 11:14:11 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Was ist das "endo"?
    > Serio pytam.

    Inna nazwa stoppie, popularna bardziej wśród rowersów. Z tym że kiedyś
    oznaczało to raczej przewinięcie się przez kierę, a teraz jakoś tak się
    rozszerzyło.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 65. Data: 2009-10-08 14:11:58
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    kakmar pisze:

    de Fresz pisze:

    > Inna nazwa stoppie, popularna bardziej wśród rowersów.

    no i po co tu zaśmieca jakimiś niezrozumiałymi grypserami z półświatka, hę?

    --

    pozdr
    pj