eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMoto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez GooglaRe: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
  • Data: 2013-08-04 20:16:14
    Temat: Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Aug 2013 10:59:39 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Prawie nikt nie oszczędza pieniędzy, więc nie mają kupki w banku,
    > więc jak chcą mieć ładne rzeczy to raty są jedyną opcją...

    Jak rozumiem to z kredytem nie ma zadnego problemu, wiec tym bardziej
    nie ma problemu kupic, zaplacic karta, splacac przez rok.

    > Czy kosztuje dwa razy drożej? Nie jestem pewny... ciężko to policzyć.

    Nie wiem jak w USA, ale T-mobile.pl w poprzednim miesiacu zylowal ceny
    ambitnie :-)

    > Co jest dla mnie ciekawe, to że niektórzy ludzie są tak niekumaci, że
    > porównują telefony na podstawie ceny w abonamencie: jeśli iPhone
    > kosztuje $199.99 i Moto X kosztuje $199.99 znaczy że są tak samo dobre :-)
    > A jeśli HTC One X kosztuje tylko $99.99 to znaczy że jest dwa razy tańszy
    > telefon i się "opłaca" przecież kupić bo jest fajny...
    > Nikomu nie wpadnie do głowy że ceny są faktycznie $800 i $700 i ta
    > stówka różnicy nie powinna tak bardzo mieć wpływu na wybór słuchawki.

    O ile pamietam to sam kiedys pisales ze "stowka za iphone to przeciez
    niewielkie pieniadze" :-)

    > Ci co mają 100k to przeciętniaki i botatymi ich tu nikt nie nazywa :-)

    Tym niemniej jak ktos zarabia 8000$ miesiecznie, to chyba go stac na
    jednorazowy wydatek 1000$. Najwyzej odlozy inne jednorazowe wydatki
    :-)

    >Zapomniałem dodać, że nie ma czegoś innego: rynku na abonamenty
    >bez nowych telefonów co roku/dwa. Duże firmy jak AT&T/Verizon
    >oferują klientom abonamenty z ratą za telefon wliczoną tajemniczo
    >w miesięczną kwotę abonamentu tak, że czy bierzesz nowy telefon czy
    >nie bierzesz płacisz za abonament tyle samo. Nie ma więc sensu

    I nikt tego w sadzie nie zaskarzyl ?

    >ekonomicznego płacić za telefon pełnej kwoty skoro i tak abo duży.
    >Telefon za pełną kwotę kupują tylko Ci, co taki dofinansowany zniszczą
    >lub ... utopią w słonej wodzie :-(

    no i co - jestes takim biedakiem ze taki nowy telefon to wiecej niz
    trzydniowe zarobki ? :-)

    J.