eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMoto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla › Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
  • Data: 2013-08-04 22:53:17
    Temat: Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Aug 2013 14:36:36 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Ale jest kilkanaście telefonów w ofercie jakie dodają do usługi za darmo.
    > Chcesz kogoś skarżyć że daje Ci coś w prezencie?

    wszyscy wiedza ze nie w prezencie ...

    > I kto kogo zmusza aby sprzedawał jakąs usługę bez telefonu?

    No to zaskarzyc o zawyzanie cen ajfonow bez abonamentu :-P

    > Jakieś przepisy są na to w Europie?

    A cholera wie, sporo u nas przepisow, ale rynek komorek przez dlugie
    lata wygladal podobnie, to rozumiem :-)
    Cos mi chodzi po glowie ze sprzedaz wiazana jest zakazana, ale
    operatorzy komorkowi sa najwyrazniej na to odporni.

    > To tak jakbyś zmuszał sprzedawcę lodów aby sprzedał Ci lody taniej
    > jak przyniesiesz swojego wafla :-) A jak nie chce sprzedać to do pierdla go!
    > Lody sprzedajemy na waflu, nie chcesz to idź sobie gdzie indziej albo
    > zrób sobie lody sam w domu :-P :-) Nie macie tam wolności w tej Europie!

    A Windows w USA nie musi wyswietlac ze przegladarke do Internetu
    klient moze sobie dowolna zainstalowac ? :-)

    Wolnosc jednych konczy sie tam gdzie zaczyna wolnosc drugich

    Wolnosc ... ja sobie cenie to, ze tu musi byc najpierw przepis, a nie
    ze kazdy moze cie skarzyc o cokolwiek ... i wygrac :-)

    P.S. wolnosc po amerykansku
    http://consumerist.com/2013/06/13/apple-exec-i-prote
    cted-consumers-from-high-e-book-prices-by-letting-pu
    blishers-set-high-e-book-prices/

    Obnizac cen tez nie wolno
    http://consumerist.com/2007/09/30/apple-sued-for-iph
    one-price-discrimination/

    A o ludzi dbaja
    http://consumerist.com/2013/08/02/doj-proposal-apple
    -must-let-amazon-barnes-noble-sell-e-books-through-i
    os-apps/

    > Nie uważałem inaczej - przed utopieniem też nie wydałbym $800
    > na zabawkę. Tak samo jak teraz.

    No dobra, skoro naprawde nie mozna miec abonamentu bez telefonu za
    mniej, to moze i telefon kosztuje $200.

    J.