eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMoto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla › Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
  • Data: 2013-08-05 04:24:14
    Temat: Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hy0qb4uzcudb.1gqngzhlrjxsf$.dlg@40tude.net...

    > wszyscy wiedza ze nie w prezencie ...

    Nigdzie w umowie/abonamencie nie ma że płacisz tyle a tyle miesięcznie
    jako raty za telefon. Jest napisane tylko tyle, że przy podpisywaniu nowego
    kontraktu "należy" Ci się telefon w "promocyjnej cenie" - ale nikt Cię do
    jego wzięcia nie przymusza... Cena abonamentu od wzięcia/niewzięcia
    telefonu nie zależy.

    > No to zaskarzyc o zawyzanie cen ajfonow bez abonamentu :-P

    Nie rozumiem. Jak sobie jaja robisz to pisz że jaja sobie robisz... :-)

    > A cholera wie, sporo u nas przepisow, ale rynek komorek przez dlugie
    > lata wygladal podobnie, to rozumiem :-)
    > Cos mi chodzi po glowie ze sprzedaz wiazana jest zakazana, ale
    > operatorzy komorkowi sa najwyrazniej na to odporni.

    No ciekawe czy o to tu chodzi...

    > A Windows w USA nie musi wyswietlac ze przegladarke do Internetu
    > klient moze sobie dowolna zainstalowac ? :-)

    Mój nic takiego nie wyświetla...

    > Wolnosc jednych konczy sie tam gdzie zaczyna wolnosc drugich

    Wolność sprzedawcy lodów polega na tym, że nie musi Ci oferować
    lodów :-) A Twoja wolnosc polega na tym ze nie musisz ich kupować.

    > Wolnosc ... ja sobie cenie to, ze tu musi byc najpierw przepis, a nie
    > ze kazdy moze cie skarzyc o cokolwiek ... i wygrac :-)

    Nie jest tak, że skarżą się tu o cokolwiek... wiesz dobrze o tym.

    > P.S. wolnosc po amerykansku
    > http://consumerist.com/2013/06/13/apple-exec-i-prote
    cted-consumers-from-high-e-book-prices-by-letting-pu
    blishers-set-high-e-book-prices/

    > Obnizac cen tez nie wolno
    > http://consumerist.com/2007/09/30/apple-sued-for-iph
    one-price-discrimination/

    > A o ludzi dbaja
    > http://consumerist.com/2013/08/02/doj-proposal-apple
    -must-let-amazon-barnes-noble-sell-e-books-through-i
    os-apps/

    Chętnie przeczytam te linki ale już nie dzisiaj - spać mi się chce :-)

    Otóż to.