eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMoto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez GooglaRe: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    Date: Sun, 4 Aug 2013 10:59:39 -0500

    news:12bgjrpj0qmxe$.14n2t0rhr8d48.dlg@40tude.net...

    > Ale co te raty niskie, czy nikomu sie nie chce przeliczyc ze to
    > kosztuje dwa razy drozej?

    Prawie nikt nie oszczędza pieniędzy, więc nie mają kupki w banku,
    więc jak chcą mieć ładne rzeczy to raty są jedyną opcją...
    Czy kosztuje dwa razy drożej? Nie jestem pewny... ciężko to policzyć.

    > Czy wolnego rynku na flagowe modele nie ma i przeliczyc sie nie daje ?

    Rynek jest, jak najbardziej, można kupić telefony bez abonamentu...

    Co jest dla mnie ciekawe, to że niektórzy ludzie są tak niekumaci, że
    porównują telefony na podstawie ceny w abonamencie: jeśli iPhone
    kosztuje $199.99 i Moto X kosztuje $199.99 znaczy że są tak samo dobre :-)
    A jeśli HTC One X kosztuje tylko $99.99 to znaczy że jest dwa razy tańszy
    telefon i się "opłaca" przecież kupić bo jest fajny...
    Nikomu nie wpadnie do głowy że ceny są faktycznie $800 i $700 i ta
    stówka różnicy nie powinna tak bardzo mieć wpływu na wybór słuchawki.

    > A oni co - maja na tyle godnosci ze wola poczekac miesiac, czy to
    > sprzedawca Apple ustawia sie do nich w kolejce ? :-)

    Nie wiem, mają znajomych wysoko i dostać mogą to co chcą poza
    kolejką dla "normalnej" publiczności...

    > Poza tym jest chyba jakas wieksza rozpietosc i sa ludzie z zarobkami
    > po pol miliona, 300k, 200k, 100k, a nawet i 50k to wydaje sie ze kogos
    > powinno byc stac na telefon za 1k, jesli lubi takie gadzety ..

    Ci co mają 100k to przeciętniaki i botatymi ich tu nikt nie nazywa :-)