eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMoto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez GooglaRe: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Moto X - pierwszy telefon Motoroli po przejęciu ich przez Googla
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 4 Aug 2013 08:54:11 +0200

    Dnia Sat, 3 Aug 2013 07:23:50 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Ogromne. Generalnie ludzie nie oszczędzają pieniędzy i wolą mieć
    > rozłożone wszystko na raty, jako dodatek do abonamentu, albo
    > w tym przypadku - w ogóle brak dodatku, po prostu wysoki abo :-)

    Ale co te raty niskie, czy nikomu sie nie chce przeliczyc ze to
    kosztuje dwa razy drozej?
    Czy wolnego rynku na flagowe modele nie ma i przeliczyc sie nie daje ?

    > Robisz błędne założenie - to że piszesz "w bogatej przecie Ameryce".
    > Ogromna liczba ludzi jest tu zadłużona po same uszy - a chciwość
    > nie zna granic: masz dużo to chcesz mieć jeszcze więcej. Nie stoją
    > w tych kolejkach ludzie bogaci, tacy co robią milion-dwa dolców
    > rocznie lub więcej. Zapewniam Cię...

    A oni co - maja na tyle godnosci ze wola poczekac miesiac, czy to
    sprzedawca Apple ustawia sie do nich w kolejce ? :-)

    Poza tym jest chyba jakas wieksza rozpietosc i sa ludzie z zarobkami
    po pol miliona, 300k, 200k, 100k, a nawet i 50k to wydaje sie ze kogos
    powinno byc stac na telefon za 1k, jesli lubi takie gadzety ..

    J.