  • Data: 2014-02-06 17:58:03
    Temat: Re: Mora na obu monitorach
    Od: "Andrzej" <A...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co rozumiesz pod pojęciem "zainstalować kartę graficzną"?
    > Zainstalować w komputerze - czyli włożyć inną, czy zainstalować soft?
    Myślałem o odinstalowaniu w menedżerze urządzeń i poleceniu
    szukania sprzętu ze wskazaniem na oryginalną płytkę ze sterownikami,
    a gdyby się nie dało, to włożeniu płytki i próbie nadpisania sterowników.

    > Dlaczego zastosowałeś twardy a nie miękki restart?
    śpieszyłem się, bo nie chciałem żeby to skanowanie coś mi
    napsuło na pendrive. Mam złe doświadczenia z CHKDSK.

    > Co to jest "ściągnięcie systemu"?

    Start systemu. Przepraszam za slang.

    > Jaka MB? Jaka grafika? Wbudowana czy na złączu?

    MB: ASUS P4C800 Deluxe
    Karta na złączu: RADEON 9600 Pro Sapphire
    Podłączone 2 monitory, jak już pisałem. monitor LCD pełni właściwie
    rolę telewizora (mam kartę TV).

    > Z Twojego opisu wynika, że grafika jest OK - poprawny obraz na teście POST
    > i do momentu uruchomienia sterowników.

    > Spróbuj na jakiejś dystrybucji live - najlepiej linuksowej.
    Spróbuję. Muszę coś znaleźć.

    Garść nowych "doświadczeń".
    Mam stary system na starym dysku, bardzo rzadko używany.
    Wybierać, z którego dysku ma odbyć się bootowanie, mogę
    przy pomocy klawisza F8 podczas startu.
    O dziwo, na tym starym systemie było zero mory, na obu monitorach.
    Natomiast podczas restartu mora pokazała się już podczas POSTu,
    po raz pierwszy to się zdarzyło. Potem w systemie, którego normalnie
    używam, mora byla bardzo długo, dużo dłużej niż rano. Potem sama
    zniknęła i teraz jest OK.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Andrzej