  • Data: 2014-02-10 17:06:20
    Temat: Re: Mora na obu monitorach
    Od: "Andrzej" <A...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spróbuj obniżyć taktowanie procesora i pamięci na karcie graficznej, może
    > coś pomoże.
    > Kiedyś też tak miałem na karcie ATI i po obniżeniu taktowania pod
    > Windowsem karta działała bez zarzutu, później zmodyfikowałem BIOS karty,
    > żeby miała wpisane nowe częstotliwości taktowania na stałe. :-)

    Nie mam pojęcia jak to zrobić. :-(
    Nigdy niczego nie przetaktowywałem.
    BIOS karty pewnie znalazłbym w Internecie, ale to zdaje się,
    jak każda modyfikacja BIOSu, może być nieodwracalne.
    Wolałbym spróbować wpierw z przetaktowaniem. Czy to może
    wystarczyć, czy modyfikacja BIOSu jest potem niezbędna?
    Gdzie można znaleźć opis takiego przetaktowania (mojej karty)?

    Dziękuję i pozdrawiam
    Andrzej