  • Data: 2014-02-06 16:04:06
    Temat: Re: Mora na obu monitorach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-06 06:25, Andrzej pisze:

    > Zanim napisałem na tę grupę przejrzałem trochę
    > Internet i oczekiwałem tutaj opisu jakichś własnych
    > doświadczeń z tego typu usterką. Bo diagnoz typu:
    > gdy mora jest na jedynym monitorze, to na pewno
    > zepsuty monitor, a jeśli na dwóch monitorach, to
    > zepsuta karta graficzna, jest w Internecie pełno.
    > Wiem, że uszkodzenie karty graficznej jest w tym
    > przypadku prawdopodobne, ale czy tylko to?
    > Czy na przykład ktoś próbował zainstalować od nowa
    > kartę graficzną i jaki był efekt - całkowity pad, sytuacja

    Co rozumiesz pod pojęciem "zainstalować kartę graficzną"?
    Zainstalować w komputerze - czyli włożyć inną, czy zainstalować soft?

    > nie zmieniła się czy chociaż trochę pomogło?
    > Co tak naprawdę mogło zepsuć przerwanie skanowania
    > pendriva podczas startu (chyba robił wtedy CHKDSK)
    > przez restart z przycisku na obudowie?

    Dlaczego zastosowałeś twardy a nie miękki restart?

    > W tej chwili, zaraz po ściągnięciu systemu zakłócenie
    > na obu monitorach jest tak duże, że trudno cokolwiek

    Co to jest "ściągnięcie systemu"?

    > robić, bo treść okienek jest całkowicie zamazana,
    > ale po chwili sytuacja znacznie się poprawia.
    > Na monitorze LCD, na którym oglądam TV, obraz po
    > pewnym czasie od startu systemu jest wręcz doskonały.
    > Obawiam się jednak, że samo się nie "wyleczy".

    Jaka MB? Jaka grafika? Wbudowana czy na złączu?

    Z Twojego opisu wynika, że grafika jest OK - poprawny obraz na teście
    POST i do momentu uruchomienia sterowników.

    Spróbuj na jakiejś dystrybucji live - najlepiej linuksowej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam