  • Data: 2011-05-04 10:23:53
    Temat: Re: Montaż haka, jakie złącze do przyczepki?
    Od: "085" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości

    > Autko to Zafira z 1999 r. i nie potrzeba modułu. W zasadzie myślałem o
    > kupnie przyczepy kempingowej i głównie w tym celu potrzebuję haka, ale nie
    > wykluczam ciągnięcia czasami przyczepy towarowej.

    Na 13 bolcach masz autonomiczny obwod do np. oswietlenia wnetrza itp. -
    przyjrzyj sie ogolnodostepnym schematom i wybierz 7 albo 13. Jezeli chodzi o
    codzienne uzytkowanie to 13 sie niemilo podlacza. Sa tez przejsciowki, wiec
    z 13 latwo zrobisz 7, ale 13 z 7 juz nie (to znaczy mozna, ale obwodow nie
    bedzie od tego wiecej).

    p, zul