  • 11. Data: 2012-11-13 15:48:01
    Temat: Re: Montaż dźwięku - słuchawki
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Mam aparat foto, Sony, kupiony za ~2000 zł, Made in China.

    http://multi-blog.pl/2011/03/14/trzesienie-ziemi-w-j
    aponii-zniszczone-fabryki-sony-toshiby-i-fujitsu-czy
    -lancuch-dostaw-dla-przemyslu-elektronicznego-zostan
    ie-przerwany/

    Największe straty poniosło Sony, które ma tam aż 6 zakładów.

  • 12. Data: 2012-11-13 16:04:39
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 15:48, Chris pisze:
> [...]
    ie-przerwany/

    > Największe straty poniosło Sony, które ma tam aż 6 zakładów.

    Dzięki.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2012-11-13 17:43:16
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 14:00:07 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >$heikh el $hah nabazgrał(a):

    >Sony, Panasonic, Sharp .. dla tego mają takie słabe wyniki finansowe.

    i samsung tez? <rs>

  • 14. Data: 2012-11-13 17:44:11
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 12:39:15 +0100, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

    >Znów piszę tutaj, bo na audio(-voodoo) doradzaliby mi pewnie coś za tysiąca.
    >Mam dobre douszne Sennheisera, lecz ponoć mamy mieć nauszne,

    z ciekawosci, czym jest poprarte to wymaganie? <rs>

  • 15. Data: 2012-11-13 19:08:05
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 17:44, rs pisze:

    > z ciekawosci, czym jest poprarte to wymaganie? <rs>

    Mogę się tylko domyślać, że część ma słabej jakości douszne i
    generowałoby to zbyt duży szum.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2012-11-13 19:22:43
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 19:08:05 +0100, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

    >Mogę się tylko domyślać, że część ma słabej jakości douszne i
    >generowałoby to zbyt duży szum.

    chyba sensowniej by bylo, zeby prowadzacy zamiast dopominac sie o
    nauszne, ktore moga byc rownie kiepskie jak kiepskie pchelki i
    generowac tyle samo, jak nie wiecej szumu, zarzadal nausznych
    zamknietych. wtedy to by mialo o tyle wiecej sensu, ze (zaleznie jak
    przebiega pracy na takich zajeciach) ludzie by sobie na wzajem nie
    przeszkadzali. no ale to jego zajecia. moze wymagac, czego chce. <rs>

  • 17. Data: 2012-11-13 19:32:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 19:22, rs pisze:

> [...]
    > przebiega pracy na takich zajeciach) ludzie by sobie na wzajem nie
    > przeszkadzali. no ale to jego zajecia. moze wymagac, czego chce. <rs>

    Ja w ogóle nie widzę sensu w tych zajęciach, bo podobno mamy pracować na
    jakimś edytorze dźwięku pokroju paint, a ja np. pracowałem już na Sound
    Forge Pro. Lecz cóż poradzić - uczelnia państwowa, nie ma kasy itd. :(

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2012-11-13 21:25:26
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-13, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Mam aparat foto, Sony, kupiony za ~2000 zł, Made in China.

    Aparat składa się z wielu elementów. "Made in" aparatu odnosi się
    do miejsca montażu. Montaż robi się w krajach z tanią siłą roboczą
    (Chiny, Indie, Polska, Rumunia, Meksyk itp). No i ja mam np. służbowy
    laptop "Made in Poland", co jest w sumie dosyć zabawne.

    Fabryki w bogatych krajach to zazwyczaj high-tech. Czyli np. w Japonii
    powstaje optyka i matryca, a montaż i reszta elementów jest z Chin.

    Ten high-tech też powoli przenosi się do Państwa Środka, choć niektóre
    rzeczy jeszcze długo nie będą tam powstawały. Koncerny generalnie nie
    budują w Chinach fabryk, tylko korzystają z tamtejszych podwykonawców,
    a to oznacza przekazanie technologii i projektów.

    pozdrawiam,
    PK

  • 19. Data: 2012-11-13 21:28:08
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-13, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Ja w ogóle nie widzę sensu w tych zajęciach, bo podobno mamy pracować na
    > jakimś edytorze dźwięku pokroju paint, a ja np. pracowałem już na Sound
    > Forge Pro. Lecz cóż poradzić - uczelnia państwowa, nie ma kasy itd. :(

    A Ty masz kasę, czy ten Sound Forge Pro z tego źródła co zwykle?

    Nie dorzucili Wam licencji na byle edytor do tego studia za ileś
    milionów?

    pozdrawiam,
    PK

  • 20. Data: 2012-11-13 21:33:01
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 21:25, PK pisze:

> [...]
    > budują w Chinach fabryk, tylko korzystają z tamtejszych podwykonawców,
    > a to oznacza przekazanie technologii i projektów.

    Toteż nie twierdzę, że produkty "made in china" są gorsze, bo zawsze
    kupuję te z renomowanych firm, które potrafią zadbać o jakość.
    Ostatnio problem był tylko z Olympusem. Poszedł na gwarancji i już 2
    tyg. nie wraca, a czytałem właśnie, że ta firma nie udziela praktycznie
    żadnego wsparcia po zakupie, więc odradzam.

    --