  • 21. Data: 2012-11-13 21:33:12
    Temat: Re: Montaż dźwięku ? słuchawki
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 13 Nov 2012 20:28:08 GMT, PK napisał(a):

    > A Ty masz kasę, czy ten Sound Forge Pro z tego źródła co zwykle?
    >
    > Nie dorzucili Wam licencji na byle edytor do tego studia za ileś
    > milionów?

    Daj spokoj, student nie ma kasy (bo i skad? wydal wszystko na drogi sprzet)
    i musi krasc.
    Jedyny problem to sumienie, ale wystarczy nazwac kradziez piractwem, dac
    odpowiedni obrazek ilustrujacy ten proceder i juz sumienie czysciutkie!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 22. Data: 2012-11-13 21:34:44
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 21:28, PK pisze:

    > A Ty masz kasę, czy ten Sound Forge Pro z tego źródła co zwykle?
    >
    > Nie dorzucili Wam licencji na byle edytor do tego studia za ileś
    > milionów?

    Znasz pojęcie "trial"?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 23. Data: 2012-11-13 21:35:58
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 21:33, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > Jedyny problem to sumienie, ale wystarczy nazwac kradziez piractwem, dac
    > odpowiedni obrazek ilustrujacy ten proceder i juz sumienie czysciutkie!

    PÓJDZIESZ ZA TO DO NIEBA!!!

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 24. Data: 2012-11-13 21:41:44
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-13, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > Daj spokoj, student nie ma kasy (bo i skad? wydal wszystko na drogi sprzet)
    > i musi krasc.

    Ależ ja nie czepiam się tego, że on kradnie ten soft (no bo po co?).
    Zareagowałem na wyskok z biedną uczelnia, której nie stać na programy.
    W tej sytuacji taki tekst jest po prostu żenujący.

    pozdrawiam,
    PK

  • 25. Data: 2012-11-13 21:50:04
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 21:41, PK pisze:

    > Ależ ja nie czepiam się tego, że on kradnie ten soft (no bo po co?).
    > Zareagowałem na wyskok z biedną uczelnia, której nie stać na programy.
    > W tej sytuacji taki tekst jest po prostu żenujący.

    Państwowa uczelnia, która na studio telewizyjne wydała bodajże 4 mln
    złotych, a nie stać jej na oprogramowanie dla studentów?
    Chwilę pracowałem na profesjonalnym.
    Teraz mam cały semestr spędzić przy darmowym.
    I wybacz, ale, k-wa, tewgo trochę nie ogarniam.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 26. Data: 2012-11-13 21:55:32
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-13, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Znasz pojęcie "trial"?

    Szczerze z całego serca NIE WIERZĘ, że miałeś trial i go grzecznie
    usunąłeś.

    Poza tym tekst "pracowałem już na" rozumiem jako oznakę pewnego
    obycia i doświadczenia, a nie to, że widziałeś ten program kilka razy.

    A co do samego Sound Forge, to masz do dyspozycji darmowy Audacity.
    Interfejs gorszy, działa wolniej i czasem dostaje okresu, czyli typowe
    cechy darmowych odpowiedników. Jeśli chodzi o możliwości, to raczej nie
    ma się czego wstydzić.

    pozdrawiam,
    PK

  • 27. Data: 2012-11-13 22:09:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 21:55, PK pisze:
    > Szczerze z całego serca NIE WIERZĘ, że miałeś trial i go grzecznie
    > usunąłeś.

    Ktoś poniósł na mojej działalności jakąś szkodę?
    Na klawisze i inny osprzęt nigdy nie skąpię, lecz to są konieczności.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 28. Data: 2012-11-13 22:29:48
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik $heikh el $hah napisał:

> [...]
    > Chwilę pracowałem na profesjonalnym.
    > Teraz mam cały semestr spędzić przy darmowym.
    > I wybacz, ale, k-wa, tewgo trochę nie ogarniam.

    Dostajesz tyle, za ile płacisz :)

    PB,NMSP

  • 29. Data: 2012-11-13 22:30:40
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-13, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Państwowa uczelnia, która na studio telewizyjne wydała bodajże 4 mln
    > złotych, a nie stać jej na oprogramowanie dla studentów?

    Zadam Ci tzw. killer question. Czy gdyby uczelnia wydała na studio
    8 mln zł, to byłoby ją na to oprogramowanie stać bardziej czy mniej?

    > Chwilę pracowałem na profesjonalnym.
    > Teraz mam cały semestr spędzić przy darmowym.

    Mam wrażenie, że "profesjonalny" i "darmowy" to nie są rozłaczone
    podzbiory oprogramowania. No i z całą pewnością nie pokrywają całości.

    Poza tym jeśli miałeś wrażenie, że na uczelni będziesz pracował na tym
    samym sprzęcie i sofcie, którego używa się w firmach, to ktoś Cię
    strasznie oszukał.

    Poza tym studiujesz dziennikarstwo, więc te zajęcia z obróbki dźwięku
    to po prostu jakiś bonus. Na bonusy się fortuny nie wydaje. Jeśli chcesz
    się czymś takim zajmować, to powinieneś wybrać specjalistyczne studia.
    Zazwyczaj nazywają się "reżyseria dźwięku" (na uczelniach artystycznych)
    lub "inżynieria dźwięku" (na politechnikach).

    > I wybacz, ale, k-wa, tewgo trochę nie ogarniam.

    Studia nie są dla każdego i żaden wstyd "nie ogarniać".
    Zresztą po dziennikarstwie pewnie i tak nie zarobisz tyle co murarz albo
    elektryk, więc może nie warto się męczyć?

    pozdrawiam,
    PK

  • 30. Data: 2012-11-13 22:32:49
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

> [...]
    > Interfejs gorszy, działa wolniej i czasem dostaje okresu, czyli typowe
    > cechy darmowych odpowiedników. Jeśli chodzi o możliwości, to raczej nie

    Ale mozna sie nie meczyc na darmowym

    Sony Sound Forge Audio Studio 10 (edycja 2013)

    Cena: 249 zł brutto

    Nooo to chyba nie jest jakis koszmar (no tak, student, placic, za
    software, gdy mozna to przepic)