    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitory EIZO
    Date: Fri, 9 May 2014 21:11:54 +0200
    Sender: p...@g...com

    Dnia Fri, 09 May 2014 19:25:13 +0200, Irokez napisał(a):

    > W sumie to ta nierównomierność to popierdóła w stosunku do jakości i
    > głębi oddawanych barw jakie mają dobre panele Eizo.

    W sumie to test polegający na puszczeniu czarnego tła, ustawieniu
    maksymalnej jasności i sprawdzania tego w całkowicie zaciemnionym
    pomieszczeniu, to też taki sensowny inaczej IMVHO.

    > Poza tym nie każdy po nocy siedzi i filmy grozy ogląda na monitorze.

    Ja tam podziwiam ludzi, którzy potrafią wytrzymać z żarówką przed oczyma. Na
    którymś z forów spotkałem się z twierdzeniem jednej osoby, że jemu jasność
    400 kandeli, to za mało. Długo zbierałem szczękę z podłogi... (Hint dla mniej
    zorientowanych - przy pracach związanych z obróbką zdjęć, przygotowaniem
    publikacji do druku, zalecana jest praca z monitorem dającym od 80 do 120
    kandeli).

    > Ja tam widzę w dzień różnice w odwzorowaniu kolorów pomiędzy Eizo i
    > Dell'em w robocie.
    > A kumple jak przyniósł zdjęcie obrobione na swoim chyba Samsungu zdziwił
    > się czemu takie czerwone bo u niego jest dobrze.
    > No i faktycznie przeczerwienił, co nie tylko na Eizo było widać ale i
    > Nec'u i w duużo mniejszym stopniu ale jednak widać monitorze laptopa.
    > Z kolei pewnych odcieni bardzo jasnych których nie widziałem w robocie
    > na Dellu nagle w domu odkryłem że dana strona web ma jednak fajne tło.

    Obrabiane ,,na oko", a na tekst o profilach barwnych szeroko otwarte oczy się
    pojawiają i pytanie ,,a co to za cholerstwo?"? :)

    > Ot takie różnice które się przede wszystkim rzucają w oczy. Bo
    > nierównomierność... to trzeba nastrój w pokoju zrobić, a jak jest
    > nastrój to po co monitor ;)

    :D

    [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
    [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
    [ (Chris Rock) ]