    From: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Monitory CRT.
    Date: Mon, 02 Feb 2009 12:35:54 +0100

    Jakub Jewuła pisze:
    > I czego to dowiedzie?
    > Byc moze za kilka lat jakosc bedzie mnie zadowalac,
    > a ceny beda takie, ze rozsadek pozwoli wydac kase.

    Dowiedzie faktu, pomimo Pana świętego oburzenia, że pracuje się na
    takich monitorach co najmniej tak samo dobrze. A co do cen, proponuję
    spojrzeć na historię monitorów. Poziom dobry amatorski 2 tys, podstawowy
    profesjonalny 5 tys, high end 15 tys. Tak samo było 5, 10, 15 lat temu.
    Tylko wygląd obudowy sie zmienia.

    > a Ty nadal spamowal co tam
    > aktualnie mocodawca bedzie sprzedawal...

    Przysuwa się Pan zbyt blisko granicy złego smaku. Jeśli chce Pan ze mną
    polemizować, proszę zachować minimum kultury wypowiedzi. Nie stawiam
    sobie za punkt honoru prostować czyichś ścieżek, i nie zamierzam
    kontynuować w sytuacji kiedy usilnie będzie Pan próbował mnie obrazić.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!