    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Monitory CRT.
    Date: Mon, 2 Feb 2009 08:58:53 +0100

    news:gm56jp$e38$1@news.wp.pl...

    > Kto tak potrafi jeszcze? :)

    Ja :-)

    Siedzę w pracy 8 godzin przed LCD i później w domu kolejne 8 przed bańką. W
    weekendy czasem siedzę po kilkanaście godzin przed bańką i jest ok. I póki
    będzie działać to jej nie wywalę. Ale to jest bańka z odświeżaniem 100Hz.

    Co do szkodliwości to dla oczu najbardzie jszkodliwe jest patrzenie blisko.
    I tu nie ma znaczenia czy monitor jest LCD, czy CRT czy po prostu czytamy
    książkę. Dodatkowo wzrok męczy sięgdy obraz miga (dotyczy kiepskich CRT),
    albo jest zbyt jasny (dotyczy kiepskich LCD).

    Pozdrawiam
    Winetoo