  • Data: 2011-02-26 01:19:28
    Temat: Re: Monitor-wzrok
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Feb 2011, Mariusz Kruk wrote:

    > Poszekej. Ja wiem, że w ogólności da się zrobić wielodostępne urządzenie
    > blokowe.

    W szczególności się je robi, to i z wykorzystaniem co bardziej
    popularnych rozwiązań: SCSI (w tym over FC), LAN...

    > Tylko do tego trzeba jednak trochę logiki po stronie
    > klienckiej.

    I tej wersji się trzymałem :)
    Odpowiadałem wyłącznie do cytatu: "z wielodostępem do urządzenia
    blokowego". Chodzi mi o to, aby z Twojego tekstu nie dawało się
    wydedukować nieprawdziwych tez (a sugestia o kłóceniu się
    wielodostępu na poziomie bloków z używaniem filesystemu do
    takiej prowadzi) ze znacznie węższych założeń (konkretnych
    implementacji, z którymi nikt się nie spotkał, a przynajmniej
    my ;)).

    > A kolega, któremu odpowiadałem, w innym wątku twierdził, że znalazł
    > urządzenie, które to samo urządzenie udostępnia jako NAS, jak i w tym
    > samym czasie działa jako USB mass storage.

    A to inna sprawa, i na efekty:

    > Na pytanie o szczegóły

    ...też poczekam :D

    pzdr, Gotfryd