  • Data: 2011-02-26 23:07:08
    Temat: Re: Monitor-wzrok
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Feb 2011, JaromirD wrote:

    > Jaką masz folię i gdzie kupiłeś?

    Na alledrogo, od gościa który wystawia toto na pęczki
    w formie przyciętej 'na rozmiar' za pomocą lasera,
    oferuje również "wg podanych wymiarów", w tym wedle potrzeb
    jest chętny zrobić kanciaste lub np. zaokrąglić fi 0,25mm.

    Przyznaję, że jak pojawi się rozsądna dostępność
    (post Krzysztofa widziałem i przy okazji podziękowania
    za namiar) to może kupię sobie do kolejnego eksperymentu
    kawałek "z rolki" - mi wychodzi, że dokładne przycięcie
    wcale nie musi być aż tak konieczne, bo sama krawędź
    ekranu ma "zapas" rzędu dwu albo więcej pikseli tudzież
    bardzo dokładne przyłożenie jest równie (czytaj: bardzo)
    trudne (wspominalem że przy próbie korekty naciągnąłem
    okolice jednej z krawędzi).
    A pojedyncze rządki pikseli na krawędziach ekranu wypadnie
    po prostu odżałować i już.
    Jeśli folia jest z warstwą ochronną (zapobiegającą sklejeniu),
    to cięcie z dokładnością rzędu ćwierć milimetra zrobisz byle gilotyną.
    IMVHO - powinno wystarczyć.

    > Właśnie szukam czegoś takiego, bo mnie krew
    > zalewa, kiedy usiłuję coś dojrzeć na służbowym notebooku.

    Doceniam :]
    Niestety, producenci się uparli.
    Jak kupowałem netbooka, to wybór matowego spełniającego inne
    wymogi był zapełniony zbiorem pustym po same brzegi ;)
    Na całe szczęście powstrzymałem się przed palnięciem głupoty
    w postaci kupienia monitora stacjonarnego glare (a przez
    jakiś czas też tak było jak chodzi o cel - 120Hz/stereo,
    teraz wybór jest już spory i matowe są dostępne).

    pzdr, Gotfryd