    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor-wzrok
    Date: Tue, 01 Feb 2011 00:17:41 +0100

    W dniu 2011-01-31 21:47, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "the_foe"
    >
    > No właśnie nie, drogi ignorancie.
    > W przypadku LCD nie ma w ogóle mowy o "częstotliwości odświeżania".
    > (a nie "odświerzania", ani tym bardziej "odwierzania").

    jak nie jak tak,
    http://en.wikipedia.org/wiki/Refresh_rate
    "Refresh rate or the temporal resolution of an LCD is the number of
    times per second in which the display draws the data it is being given"

    chciales sie pomadrzyc i sie wyglupiles. Fakt iz w CRT obraz powstaje
    inaczej nie oznacza to ze definiuje to czym jest odswiezanie ekranu. W
    LCD po prostu jest on rowny odswiezeniu piksela.

    --
    the_foe