  • Data: 2011-02-01 07:30:12
    Temat: Re: Monitor-wzrok
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "the_foe"
    >jak nie jak tak,

    Normalnie.

    >http://en.wikipedia.org/wiki/Refresh_rate
    >"Refresh rate or the temporal resolution of an LCD is the number of
    >times per second in which the display draws the data it is being given"

    Wiesz, wikipedia jako podstawowe źródło wiedzy (zwłaszcza jak się do
    końca nie rozumie co w niej piszą), to nie jest dobre rozwiązanie.

    >chciales sie pomadrzyc i sie wyglupiles. Fakt iz w CRT obraz powstaje
    >inaczej nie oznacza to ze definiuje to czym jest odswiezanie ekranu. W
    >LCD po prostu jest on rowny odswiezeniu piksela.

    "Odświeżanie ekranu jest równy"? Po jakiemu to?
    I teraz zadanie domowe - masz pixel, który jest biały. I jego barwa nie
    zmienia się w czasie.
    Pokaż mi jak on jest odświeżany.
    Bo w moim matriksie on jest po prostu stale biały.
    Do tego masz, owszem, częstotliwość, z którą jest dostarczany obraz
    z karty graficznej, oraz częstotliwość, z którą jest on wewnętrznie
    obrabiany przez elektronikę monitora, ale to nie ma nic wspólnego
    z odświeżaniem obrazu. Obraz w ogóle nie wymaga odświeżania.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |