  • Data: 2013-06-09 21:23:45
    Temat: Re: Monitor dla amatora
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-06-07 20:31, xyz wrote:
    > No tak to też ciekawa propozycja, jednak będzie on wykorzystywany
    > również do rozrywki
    > i tu jego 7ms może powodować dyskomfort. Odpalałeś na nim jakieś filmy,
    > gry ?
    > Jak to wygląda ze smużeniem ?

    Tem monitor też pozycjonowany przede wszystkim do rozrywki, więc jest
    odpowiednio zoptymalizowany. W filmach zero smużenia, w wymagających
    grach z setkami FPS nie sprawdzałem. Bardziej przeszkadza (po dobrej
    "bańce", która wyzionęła ducha) niska częstotliwość odświeżania, ale
    ZTCW to problem wszyskich monitorów VA.

    Piotr