  • Data: 2013-04-01 22:49:22
    Temat: Re: Monitor LG i ściemnianie się obrazu podczas filmów i gier
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/04/2013 12:54, Akustyk wrote:

    > Od kilku dni gram w grę która jest po prostu ciemna, w zasadzie brak oświetlenia a
    jeśli już to jest minimalne. Rezultatem tego jest sytuacja, że monitor wygasza
    podświetlenie w najbardziej ciemnych momentach i kompletnie nic nie widać. Wyłączyłem
    tryby "dynamiczny kontrast" i "dynamiczna jasność" a mimo to, ekran się wygasza.

    > Co 5 sekund muszę uruchamiać menu, bo tylko po jego włączeniu podświetlenie zapala
    się na nowo, a chyba nie muszę pisać jak to jest irytujące. Przeglądnąłem wszystkie
    możliwe opcje w menu OBRAZ i niestety nic nie daje rezultatu, tryb GRA, FILM,
    EKSPPERT, STANDARDOWY - na każdy jest to samo. Zaznaczam, że chodzi o wygaszanie
    podświetlenia, a nie całego ekranu.

    > Jakaś rada na to?

    Sprawdziles ustawienia oszczednosci energii?