    From: "...::QRT::..." <n...@...mejla>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Monitor Eizo vs Mac
    Date: Wed, 6 Oct 2010 18:51:47 +0200

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 18:00:44 +0200, usenet user napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Eizo S2433WH-B 3720zl vs Apple LED Cinema Display 24" 3300zl
    >
    > ktory monitor byscie polecili do pracy z amatorska obrobka foto?
    >
    > monitor bede podlaczal do MacBooka Pro,
    > wazniejsze sa wzgledy zdrowia oczu, ergonomia niz niuanse obrazu

    co masz na myśli pisząc "względy zdrowotne" i "ergonomia"?
    Kiedyś monitory mogły sie różnić promieniowaniem czy odświeżaniem ale to
    było dawno. Owszem zdarza sie aktualnie ze świetlówki potrafią migotać ale
    to raczej sie kwalifikuje do serwisu. Tym bardziej iż ledy teraz na topie.
    Moze chodzi ci o minimalne podświetlenie?

    A ergonomia monitora to już kompletnie nie mam pojęcia.