    From: "Krystian Polak" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Monitor Apple
    Date: Fri, 16 Jan 2009 23:37:37 +1100
    <gkld41$mhm$1@inews.gazeta.pl> <gklhhs$2ov$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gklici$ohd$1@inews.gazeta.pl> <gklkf5$7nd$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gklla6$dhh$1@inews.gazeta.pl> <gklo7f$k58$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkloe8$ar$2@inews.gazeta.pl> <gklqf9$fan$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gkls5u$igb$1@inews.gazeta.pl> <gkn4fo$a7l$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gknnlm$rqa$1@inews.gazeta.pl> <gknp0v$ckk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <gkpsp6$h6k$1@news.onet.pl>
    <gkptb4$57n$2@inews.gazeta.pl> <gkpu4v$lsk$1@news.onet.pl>
    <gkpuf7$bmp$1@inews.gazeta.pl>

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:gkpuf7$bmp$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba jednak słabo u Ciebie ze wzrokiem, bo te Delle mają bardzo
    > nieprzyzwoicie wysoki minimalny poziom podświetlania.

    Najwyrazniej to tylko Tobie sie wydaje, ze jest nieprzyzwoicie wysoki. Moze
    masz przeczulone oczy albo pracujesz po nocach. Nie wiem. Zreszta, jak Ci
    nie pasuje to kup sobie okulary ;-)

    > Jeśli zupełnie nie widzisz potrzeby kalibracji toru wideo, to znaczy że
    > albo masz małe potrzeby, albo małe pojęcie. Albo jedno i drugie.

    > Skoro nie pasuje Ci tematyka tej grupy, to po co się tu męczysz?

    Nie mecze sie, wrecz przeciwnie bawi mnie rozmawianie z "fachowcami" i
    czytanie jak przeprowadza sie pranie mozgu. Zazwyczaj wystarcza 2-3 oplacane
    osoby, potem technicznie uzaleznieni osobnicy, ktorzy latwo daja sie
    podpuscic na cyferki szybko pochwytuja temat. Nastepnym krokiem jest grupa
    nieomylych, wtajemniczonych wyjadaczy grupowych. Kazdy nowy, a nie daj Boze
    zupelnie swiezy adept fotografi, musi wiedziec, ze wszystko ponizej Eizo to
    szmelc. Moze oprocz Neca, ale to i tak szmelc bo sie rozsypuje i utrwala ;-)
    Wiec szybciutko wycigac pieniazki, bo inaczej zdjecia beda kiepskie hahaha

    Milego,

    K.Polak