eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMondeo vs LagunaRe: Mondeo vs Laguna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mondeo vs Laguna
    Date: Thu, 08 Apr 2010 11:07:04 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <hpk6bp$53o$1@news.onet.pl>
    References: <hpi24t$2jj$3@news.onet.pl> <hpi5js$ghl$1@news.onet.pl>
    <hpita2$je4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hpjrd5$28u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270717625 5240 195.117.162.130 (8 Apr 2010 09:07:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Apr 2010 09:07:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hpjrd5$28u$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271388
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand pisze:

    > Jeszcze nie widziałem ani Mondeo, ani Focusa z lat 98-03, które nie
    > miałyby ognisk korozji w wymienionych przeze mnie miejscach. Chyba, że
    > ktoś to zdążył na gwarancji zrobić - w sensie wywalczył wymianę np.
    > całych drzwi.

    To może na PD Polski są bardziej zardzewiałe bo ja widziałem kilka
    modeli zarówno focusa jak i mondeo gdzie rdzy nie było nigdzie. Co
    przeczy twojej teorii o tym że wszystkie rdzewieją.



    >> Odnośnie silnika - podałeś półprawdę, czyli jeden z rodzajów kłamstwa
    >> ;) "Zajebiście problematyczne" są silniki TDCI z tych lat, jednak
    >> równocześnie oferowane były jednostki napędowe TDDI (prostsze, bez
    >> CR), które z kolei uchodzą za bardzo trwałe i bezproblemowe w
    >> użytkowaniu (najlepiej 115 KM, wersja 90 KM to już ciut za mało,
    >> zresztą są bardzo rzadko spotykane).
    >
    > Tak i mają kulturę pracy ciągnika siodłowego - w takiej sytuacji lepiej
    > iść i kupić coś z 1.9 TDI.
    >
    >> Poza tym były to samochody oferujące wyjątkowo dużą przestrzeń dla
    >> pasażerów, dobrze wyposażone, z rewelacyjnym zawieszeniem - jedzie jak
    >> po torach (i wbrew pozorom wcale nie bardzo drogim w serwisowaniu).
    >
    > No właśnie jest tylko kilka "ale" - pierwsze, to trzeba znaleźć nie
    > zajeżdżony 2.0 TDDi. To Ci ogranicza wybór praktycnzie do rocznika 2001.
    > To zaś oznacza, że korozja Twoim przyjacielem będzie. Niestety - takie
    > są smutne realia kupowania Fordów z tych lat.

    Kupowanie samochodu seg D z tych lat za 17tys to generalnie jest
    przygoda rodem z totolotka. Za te pieniądze ciężko znaleźć sensowne auto
    z seg C. Chyba że ma się niższy próg krytycyzmu, mnie generalnie takie
    auta wq... dokumentnie.

    Pozdrawiam
    Rafał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: