  • Data: 2010-04-08 12:29:11
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hpk136$qr0$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy syfiarz, będzie bardziej molestował kierownice, czy też drążek zmiany
    > biegów niż ktoś inny? Najwyraźniej był lepiej kręcony niż Ci się wydaje:)

    Ano wyobraź sobie, że jeśli ktoś kierownicy, obszytą jasną skórą, nigdy w
    życiu nie wyczyścił, to skóra na niej zużyje się szybciej, niż gdyby była w
    jakikolwiek sposób pielęgnowana. Podobnie sytuacja wygląda z fotelem
    kierowcy.
    O kręcenie się nie martw - nie był. Ale taki specjalista jak Ty właśnie po
    tych detalach doszedłby do wniosku, że auto ma 250 tysięcy.

    Jurand.