  • Data: 2010-04-08 12:34:19
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "polymorphus" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hpjt67$f7m$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapraszam do mnie. Mondi 2002, TDDi 115 KM. Ile podobnych musisz obejrzeć,
    > żebyś przestał generalizować?

    Masz go od nowości? Garażujesz? Jeździsz zimą?

    > Praktycznie to się mylisz, przynajmniej co do rocznika. I do korozji. I w
    > ogóle. Cóż, uprzedzenia i emocje często prowadzą do błędnego
    > generalizowania :). Ja osobiście chcialbym, żeby moje kiedyś, kolejne auto
    > bylo tak _bezawaryjne_ i przyjemne w korzystaniu jak aktualne.

    Praktycznie to się nie mylę, istnieć mogą odosobnione przypadki, że z tytułu
    sprzyjających warunków klimatycznych Mondeo nie zardzewiało. Miałem też i
    takie modele - były najczęściej z Włoch lub Hiszpanii - suchy, ciepły
    klimat, nie sprzyjający powstawaniu korozji.
    W normalnych polskich warunkach 99% Fordów tu i ówdzie pokazywało rudą.

    Jurand.