  • 21. Data: 2009-05-14 09:53:35
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Kamil Nowak 'Amil'"
    Co nie znaczy ze GS nie ma zalet. Jest tani, wybor na rynku ogromny, czesci
    od groma i tani w eksploatacji.

    Tani i dobry??? To nie na preclu :)

    T.

  • 22. Data: 2009-05-14 10:06:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Co nie znaczy ze GS nie ma zalet. Jest tani, wybor na rynku ogromny,
    > czesci od groma i tani w eksploatacji.

    a u mnie w GS nie ma np części piw, które są w biedronce, a kasztelan
    jest droższy niż w GS w sąsiedniej wiosce. chłopaki, co na lawce cedzą,
    mówią, że faktycznie tani w eksploatacji, bo sklepowa nie goni z ławki.

    --
    gildor
    9'99

  • 23. Data: 2009-05-14 10:23:17
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > W giesiepincet ta nauka trwa nieskonczenie i nie konczy sie nigdy, bo
    > ten motur fabrycznie nie skreca. Przejedz sie czyms normalnym i
    > zobaczysz, ze wielu rzeczy nie trzeba sie uczyc. One wychodza same.

    Widzicie? Amil, a taki mondry!
    K.14.

  • 24. Data: 2009-05-14 10:33:52
    Od: "Greg" <o...@m...com>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    4

    > Warto samemu to przeżyć?

    Takie filmikowe wywrotki też są trochę inne od rzeczywistości, gość po
    prostu chciał przyszpanować na filmiku. Druga kwestia jest taka, że
    ktoś nagle wpada na pomysł "kupię sobie motocykl", idzie do salonu i
    wybiera to co najbardziej sportowe i ma najwięcej mocy bo mu się
    podoba i nie ma pojęcia o tym co to uślizg koła po odkręceniu itd.

    ------
    no tutaj to samo, podręcznikowo

    http://www.youtube.com/watch?v=-UEg1-6iEeo&NR=1

  • 25. Data: 2009-05-14 10:39:21
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 12:33, "Greg" <o...@m...com> wrote:
    > no tutaj to samo, podręcznikowo
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=-UEg1-6iEeo&NR=1
    Przecież to ten sam filmik? :-)

    --
    Artur

  • 26. Data: 2009-05-14 10:47:23
    Od: j...@g...com

    On 14 Maj, 12:23, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > Widzicie? Amil, a taki mondry!

    e, tam. w szkole podsluchal ;>

    ciekaw jestem tylko co w takim ukladzie krakowski instruktor poleca
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 27. Data: 2009-05-14 10:48:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    j...@g...com pisze:

    > e, tam. w szkole podsluchal ;>
    >
    > ciekaw jestem tylko co w takim ukladzie krakowski instruktor poleca

    cebepińcet z ausrtii

    --
    gildor
    9'99

  • 28. Data: 2009-05-14 10:48:48
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 14 May 2009 07:44:17 +0000 (UTC)
    Piotrek Roczniak <piotrek@ oczniak.net> wrote:

    > Często widzę (ostatnio przed chwilą "wątek wyżej") że mocny silnik może
    > przerosnąć nowicjusza.
    > No więc jakie błędy czychają na leszcza z większym silnikiem niż przysłowiowa
    > pińceta?

    A kolega to wie wyglądają najczęstsze wypadki na jednośladzie?
    Wywrotność to to ma w nazwie.

    Jak masz wolne pare złotych to zanabądź sobie "Motocyklista doskonały"
    Hougha. Jak Cie teoria naprawde interesuje to Ci te 250 stron wystarczy
    na dłuuugie przemyślenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 29. Data: 2009-05-14 10:50:10
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 14 May 2009 12:48:44 +0200
    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > cebepińcet z ausrtii

    A co na drugie i przystawkę?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 30. Data: 2009-05-14 11:08:57
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    j...@g...com wrote:

    > e, tam. w szkole podsluchal ;>
    >
    > ciekaw jestem tylko co w takim ukladzie krakowski instruktor poleca

    Pppp... Pppiiiiaa....
    K.14.