  • 11. Data: 2009-05-14 09:16:53
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    news:guglf6$svi$2@inews.gazeta.pl...

    > a tu potwór ze 4 razy słabszy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Xiio4lqzGm8

    A tu kolejne 4 razy słabszy:
    http://www.youtube.com/watch?v=zBXgZ9HWF5E

    Wojtek

  • 12. Data: 2009-05-14 09:19:55
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 10:27, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:

    > A motocykl kupuję dla przyjemności, po co więc mam się katować.
    >
    > A tu krótki film, na którym motocykl przerósł
> [...]
    Takie filmikowe wywrotki też są trochę inne od rzeczywistości, gość po
    prostu chciał przyszpanować na filmiku. Druga kwestia jest taka, że
    ktoś nagle wpada na pomysł "kupię sobie motocykl", idzie do salonu i
    wybiera to co najbardziej sportowe i ma najwięcej mocy bo mu się
    podoba i nie ma pojęcia o tym co to uślizg koła po odkręceniu itd.

    --
    Artur

  • 13. Data: 2009-05-14 09:20:49
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Alti pisze:
    > A tu kolejne 4 razy słabszy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=zBXgZ9HWF5E

    i wzorcowy przyklad jak nalezy ubierac kask. akurat tu zadziałał ale...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2009-05-14 09:23:18
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Alti pisze:

    > Tyle że tutaj musiał być wylany olej bo ten gixer nie wszedł nawet na
    > 3krpm....

    bez jaj, nic tam nie widac. Ale oponki przeciez miał z warstwą ochronną
    i juz.

  • 15. Data: 2009-05-14 09:26:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    metalbeast napisał(a):
    > wiem, że jeszcze mogę się wiele nauczyć jeśli chodzi o technikę jazdy,
    > szczególnie w zakrętach.

    W giesiepincet ta nauka trwa nieskonczenie i nie konczy sie nigdy, bo
    ten motur fabrycznie nie skreca. Przejedz sie czyms normalnym i
    zobaczysz, ze wielu rzeczy nie trzeba sie uczyc. One wychodza same.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-05-14 09:28:49
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 11:16, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    > A tu kolejne 4 razy słabszy:http://www.youtube.com/watch?v=zBXgZ9HWF5E

    Niektórzy też nie potrafią ogarnąć skuterka:
    http://www.youtube.com/watch?v=KNDozoSiogw
    i jeszcze skasował policyjną bumę.

    --
    Artur

  • 17. Data: 2009-05-14 09:29:54
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 14 May 2009 11:03:37 +0200) ktos podajacy sie za metalbeast
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No z tym to bym tak nie przesadzał, manetka ma taki sam zakres jak w innych
    > motocyklach, ale faktycznie szarpnięcie nią nie spowoduje nagłego wyskoku
    > moto spod tyłka.

    Z tego co ja pamietam, to zeby ja odkrecic do oporu trzeba poltorej
    obrotu, co wymaga zmiany uchwytu.

    [...]

    > Do tego jeszcze napór wiatru skutecznie hamuje głupie zapędy.

    Mozna kupic SV1000 w wersji bez owiewki :)

    > Dokładnie tak jest. To tak jak w crossie. Zaczyna się od małej pojemności
    > 125 (43KM :) i uczy się techniki jazdy. Ci co zaczynali od 250tki (60KM?)
    > mówią, że to była walka o przetrwanie a nie przyjemna jazda.
    > I to samo jest na szosie. Ja sobie GSa zostawię na dłuuugi czas, bo wiem, że
    > jeszcze mogę się wiele nauczyć jeśli chodzi o technikę jazdy, szczególnie w
    > zakrętach.

    Gdybym jezdzil tylko wokol komina to pewnie GS zostal by ze mna dluzej niz
    1,5 roku. Niestety do jazdy w dluzsza trase z pasazerem sie po prostu nie
    nadaje.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 18. Data: 2009-05-14 09:37:57
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Kamil Nowak 'Amil'"
    W giesiepincet ta nauka trwa nieskonczenie i nie konczy sie nigdy, bo ten
    motur fabrycznie nie skreca.

    Pogadaj z Leskiem na temat skrecania i jazdy GS500, odpowiednio
    zmotywowanemu kierownikowi nawet literkiem trudno przed tym uciec...

    T.

  • 19. Data: 2009-05-14 09:38:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:08:54 +0200, Alti napisał(a):

    > Tyle że tutaj musiał być wylany olej bo ten gixer nie wszedł nawet na
    > 3krpm....

    Właśnie też mnie to lekko dziwi - prędkość żadna (nie widać, żeby jakoś
    szczególnie odkręcił) a się wziął i położył.

    Sebastian S.

  • 20. Data: 2009-05-14 09:51:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > Pogadaj z Leskiem na temat skrecania i jazdy GS500, odpowiednio
    > zmotywowanemu kierownikowi nawet literkiem trudno przed tym uciec...

    No i luz. Znam takich co szosuwka objezdzaja enduraki w terenie. Ale jak
    mi ktos powie ze GS skreca, hamuje, przyspiesza i jest w ogole super
    przyjazny i do nauki jak znalazl to mu sie zasmieje. Niech sprobuje
    czegokolwiek innego i zobaczy roznice.

    Co nie znaczy ze GS nie ma zalet. Jest tani, wybor na rynku ogromny,
    czesci od groma i tani w eksploatacji.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki