eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task
    .gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Tue, 28 Sep 2010 03:55:04 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <i7ri1q$11j$3@news.task.gda.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <i7pscn$7o7$5@news.task.gda.pl> <op.vjou4dzpa6rut4@koder>
    <i7q0o5$8ne$2@news.task.gda.pl> <op.vjoyvoywa6rut4@koder>
    <i7qm06$ja1$2@news.task.gda.pl> <op.vjpjmacla6rut4@balthazar>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-75-136.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1285639035 1075 77.115.75.136 (28 Sep 2010 01:57:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Sep 2010 01:57:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
    Thunderbird/3.0.8
    In-Reply-To: <op.vjpjmacla6rut4@balthazar>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313134
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-27 22:09, Mariusz Chwalba pisze:

    >> Czyli tak.. Jadę sobie na II biegu... Wciskam gaz do dechy (bez KD),
    >> auto wyrywa jak oszalałe do przodu, zmienia bieg na III, potem na IV,
    >> potem na V. Czyli co? Jaki z tego wniosek?
    >
    > Że downshift Ci nie działa. Albo też po prostu trollujesz. Załóżmy na razie
    > pierwszy wariant. :>
    >
    Co to znaczy downshift?

    > Weź wyjedź sobie tą bryką na ulicę, rozpędź ją do jakichś 50kmh i zobacz,
    > jaki masz bieg i obroty. Po chwili powinny to być gdzieś 4-5 i ~1krpm.
    > Jeśli nie, to downshift nie działa.
    >
    Dokładnie tak jest.

    > W tym momencie dociśnij gaz (bez KD). Jak nie zrzuci Ci z tej 4-5 na 2-3,
    > to - dla odmiany - upshift nie działa. Oba przypadki są syndromem
    > uszkodzenia
    > gdzieś na linii od pedału gazu do sterowania skrzyni.
    >
    Co to znaczy upshift? Rozumiem, że up to jest w górę, czyli wyższy bieg,
    tak? Czyli jak jedziesz na 4 i zrzuca na 3, to zrzuca na wyższy bieg,
    zgadza się?! To zjawisko nazywasz upshiftem? Tutaj wszyscy na grupie
    twierdzą, że z 4 na 3 to jest zmiana biegu na niższy. Zgłupiałem?!

    > Na deser możesz jeszcze zatrzymać go, i rozpędzić ile tam da radę z
    > wciśniętym KD. Tu powinno Ci auto zmieniać biegi przed samym odcięciem.

    I to muszę sprawdzić. Jutro.

    > Jeśli będzie zmieniać wcześniej, to - niespodzianka - kickdown też nie
    > działa.
    >
    Powrzucam filmiki z dzisiejszych testów, troszkę mokro było ale jakoś
    dałem radę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: